۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۳۸۴۱۶
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با "نفت ما" مطرح کرد: 

اوجی می تواند مشکلات وزارت نفت را مرتفع کند 

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر نفت باید نسبت به مشکلات پیرامون وزارت نفت، شناخت مناسبی داشته باشد و به نظر می رسد اوجی انگیزه و شناخت کافی  برای حل مشکلات وزارت نفت را دارد.
هادی بیگی نژاد
هادی بیگی نژاد
"هادی بیگی نژاد" در گفتگو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، در پاسخ به این پرسش که در مورد "جواد اوجی" گزینه پیشنهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم چه دیدگاهی دارید؟ اظهار داشت: تاکنون در وزارت نفت کارهای زیادی انجام شده ولی کارهای بسیاری بر زمین مانده است.
وی افزود: در حال حاضر، نیاز است شخصی، سکاندار وزارت شود که نفت را بشناسد. 
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه، بیان کرد: وزیر جدید نفت، بایستی مشکلات نفت، گاز و پتروشیمی را به خوبی بشناسد و برای رفع آنها طرح های مناسبی داشته و تیم اجرایی قوی و کاربلدی در کنار خود داشته باشد.
بیگی نژاد، تصریح کرد: به نظر بنده، اوجی وزیر پیشنهادی وزارت نفت با توجه به سوابقی که دارد؛ نمره قبولی  خواهد گرفت و امیدوار هستم نمایندگان مجلس به ایشان رأی اعتماد بدهند.
وی تاکید کرد: البته، مجلس شورای اسلامی بعد از اینکه به وزیر پیشنهادی نفت، رأی اعتماد بدهد از وزیر نفت، بطور دائمی و طی یک برنامه‌ی منظم کارها را مطالبه خواهد کرد.

وزیر نفت باید بتواند برای کشور ثروت آفرینی کند
این عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که وزیر نفت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ گفت: وزیر نفت دولت سیزدهم بایستی بتواند از طریق های گوناگون برای کشور ثروت آفرینی کند.
بیگی نژاد، اظهار داشت: وزیر نفت، علاوه بر ثروت آفرینی برای کشور، باید بتواند در صادرات نفت و صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی برنامه‌های جدی و اجرایی داشته باشد.
وی افزود: اوجی وزیر پیشنهادی وزارت نفت دولت سیزدهم انگیزه لازم برای انجام این کارها را دارد و ما نیز به وی کمک خواهیم کرد تا بتواند انشاءالله در پست وزارت نفت موفق شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان و درخصوص عملکرد اوجی گزینه پیشنهادی وزارت نفت، بیان کرد: عملکرد اوجی را در آینده ارزیابی خواهیم کرد؛ ولی با توجه به سابقه مناسب ایشان در وزارت نفت امیدوار هستیم که وی بتواند در سکانداری وزارت نفت موفق عمل کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی