۱۳
۸
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۱۴۰۳۰۰
مدیرعامل تاسیسات دریایی در گفت و گو با نفت ما پاسخ داد:

خبر "غيب شدن شناور ۳۰۰ ميليون دلاري" کذب محض است/همه نهادهای نظارتی و تصمیم گیر در جریان شناور هستند

نفت ما در پی انتشار گزارشی در خصوص"غيب شدن شناور ۳۰۰ ميليون دلاري" در یکی از کانال های تلگرامی خواستار توضیحات شرکت تاسیسات دریایی شد.
 سعید وفاپور
 سعید وفاپور
 سعید وفاپور، مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی با اشاره به گزارش منتشر شده گفت:گزارش منتشره معطوف به يكي از شناورهاي عملياتي شركت مهندسي و ساخت تأسيسات دريايي ايران است كه متأسفانه ضمن سوءاستفاده از فضاي مجازي، مصداق نشر اكاذيب و تشويش اذهان عمومي بوده است.
 وی با اشاره به اسناد و مکاتبات موجود که نسخه ای از آن نیز در اختیار نفت ما گذاشته شده است افزود:شركت تأسيسات دريايي اسناد و مستندات در ارتباط با گزارش فوق را به كليه مراجع ذيربط و وزارت نفت جمهوري اسلامي ايران ارجاع نموده و همه ارکان نظارتی و تصمیم گیر در جریان موضوع قرار دارند.
وی تاکید کرد: اقدام سایت مذکور اقدام علیه امنیت ملی است و موضوع تخلف رسانه مذکور كه علاوه بر محتواي كذب، اقدام عليه منافع ملي كشورمان است و  به قوت از طريق ارجاع به مقام محترم قضائي پيگيري خواهد شد.
توضیح نفت ما: پس از انتشار گزارش مذکور نفت ما با پیگیری از شرکت تاسیسات دریایی و با بررسی اسنادی که در اختیار این رسانه قرار داده شد به صحت گفته های مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی ایران پی برد که نشان می دهد اقدام  تاسیسات دریایی در بکارگیری شناور مذکور در راستای تامین منافع ملی و در راستای تامین منافع شرکت صورت گرفته است و تاریخ مکاتبات با نهادهای نظارتی و تصمیم گیر پیش از انتشار گزارش فوق بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


م ر
اين پاسخ موجز و قاطع يعني اينكه تاريخ مصرف موج سواري روي گزارشات بي سر و ته با مضمون دلسوزي به سر آمده است. قرارداد اخير شناور اوشنيك سبب ايجاد درآمدزايي ارزي در شرايط تحريم كشور خواهد بود و خود بايد منتج به تشويق و حمايت بيشتر شود نه وسيله تسويه حساب هاي شخصي.
الف
کاملا موافق هستم‌. گزارش منتشر شده کذب آنقدر ناشیانه و بدون منطق عقلایی بود که هر شخص حتی بی اطلاع از امور شرکتها متوجه می شد که خبر صرفا قصد تشویش اذهان دارد و گرنه برای اجاره حتی یک پراید هم اینگونه عمل نمی شود چه برسد به یک شناور تخصصی غول پیکر
همینکه نهادهای نطارتی اطلاع دارند بسیار مهم است
امبر
امیدوارم این روندی که هر کسی یک گزارش بی پایه و اساس می‌دهد جمع شود و با منتشر کنندگان این خبرهای بی پایه اساس برخورد شود. متاسفانه تاکنون یک عده افراد مغرض یاد گرفته بودند که پشت سر هر مدیری که دارد زحمت می‌کشد و کار می‌کند شروع به پخش اخبار جعلی کنند تا به اهداف خود برسند و خود را در ردای افراد دلسوز و نگران جا بزنند. وقتش آن است که این رویه اشتباه یک بار برای همیشه جمع شود و با فردی که با پخش اخبار جعلی با آبروی مدیران این کشور بازی می‌کند برخورد قضایی و قاطع صورت بگیرد.
این گونه شایعه سازی فقط جهت آسیب رساندن به شرکت است ‌و می خواهند عملکرد شرکت را زیر سوال ببرند در چند سال گذشته خوشبختانه با توجه به مشکلات مالی شرکت توانسته عملکرد مناسبی ارائه دهد که جای قدر دانی از مسئولان وکارمندان این شرکت دارد ‌که به پشتوانه تلاش این جهادگران بوده است
Bahman
تهیه کننده خبر مطمئنا از یک منبع خبر رو گرفته که که اون منبع اهدافی داشته ومیدونسنه که این خبر تکذیب میشه و احتمالا هدفش فقط یک تهدید بوده
كارمند متعهد
با سلام
از آن زمان كه اين خبر در رسانه ها منتشر شده است، همه اقوام با بنده تماس گرفتند و جوياي موضوع شدند.
حتي دختر همسايه هم جواب سلام بنده را نميدهد.
تمامي اينها مضاف بر قطع حقوق و مزاياي كل پرسنل شركت بوده است.

لعنت خدا بر كسي كه نشر اكاذيب مي كند.
با تشكر
سینا
سلام
به نظر من اصلا ارزش جواب دادن نداشت
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی