۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۱۱۷۴۷۷

ملی حفاری و دانشگاه نفت همکاری می کنند

رئیس اداره زمین‌شناسی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این سند همکاری، انجام خدمات و مطالعات زمین‌شناسی مغزه‌های حفاری، مهندسی، مشاوره‌ای، تحقیقاتی، آزمایشگاهی و آموزشی را در موضوع پیش‌گفته در بر می‌گیرد.
ملی حفاری و دانشگاه نفت همکاری می کنند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شرکت ملی حفاری ایران و دانشگاه صنعت نفت در حوزه مطالعات علوم زمین و مخزن موافقت‎نامه همکاری امضا کردند.
 
فرهاد محسنی، رئیس اداره زمین‌شناسی شرکت ملی حفاری ایران در این باره گفت: این موافقت‌نامه به امضای سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت رسید.

وی افزود: این سند همکاری، انجام خدمات و مطالعات زمین‌شناسی مغزه‌های حفاری، مهندسی، مشاوره‌ای، تحقیقاتی، آزمایشگاهی و آموزشی را در موضوع پیش‌گفته در بر می‌گیرد.

وی اظهار کرد: هدف از امضای این توافق‌نامه، استفاده مستقیم متخصصان و کارشناسان این اداره از تجهیزات دانشگاه صنعت نفت برای انجام همه مطالعات و آنالیز معمولی و ویژه مغزه‌های حفاری است.

رئیس اداره زمین‌شناسی شرکت ملی حفاری ایران گفت: بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های این واحد به‌ویژه در راستای حضور مشترک در مناقصات خدمات آنالیز مغزه و ارائه مستقیم خدمات زمین‌شناسی مغزه (مطالعات فسیل‌شناسی، چینه‌شناسی و رسوب‌شناسی)، مطالعات پتروفیزیک و ژئوفیزیک به دانشگاه صنعت نفت از موارد طرح‌شده در این موافقت‌نامه است.

وی انجام مطالعات سنگ مخزن، خواص سیال، همکاری در راه‌اندازی دوره‌های تخصصی، بهره‌گیری متقابل از هیئت علمی و کارکنان حفاری در امور پژوهشی و برگزاری همایش‌های فنی و تخصصی را از ظرفیت‌های دانشگاه صنعت نفت در راستای خدمات آزمایشگاهی سنگ و سیال برشمرد.

محسنی مدت این موافقت‌نامه را از تاریخ امضا سه سال و تمدید آن را با توافق طرفین امکان‌پذیر عنوان کرد و افزود: این موافقت‌نامه مشتمل بر ۱۵ ماده و پنج تبصره تنظیم شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی