۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۱۹۳۶۰
به میزبانی پتروشیمی مرجان برگزار شد؛

اجلاس کارشناسان کنترل تولید مجتمع های پتروشیمی

یازدهمین  اجلاس کارشناسان کنترل تولید مجتمع های صنعت پتروشیمی در روز شنبه ۷ دیماه  با هدف بهبود  و پیشرفت و استاندارد سازی فرآیند تولید و نیز افزایش تعاملات بین واحدهای پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی مرجان برگزار شد.
اجلاس کارشناسان کنترل تولید مجتمع های پتروشیمی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   در این اجلاس " سید جلال میرهاشمی"  مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهندس " قاسم مسعودی "  مدیر عامل شرکت پتروشیمی مرجان با اشاره به  اهمیت اطلاعات،  هدف گذاری ها برای بهبود و توسعه تولید و نیز تحلیل و کاربرد آنها در تصمیم گیری های کلان مدیریتی ،  بر نقش مهم  کارشناسان کنترل تولید  و تاثیر گذاری آنان در جهت دهی به فرآیند تولید تاکید کردند.

در ادامه این جلسه توسط مهندس اعتمادی  نماینده کنترل تولید مجتمع پتروشیمی مرجان گزارشی از قابلیت های جدید سامانه و چگونگی امکان استفاده از آن در حوزه تحت مسئولیتش ارائه نمود و پیشنهادهای جدید در راستای تبادل تجربیات  به منظور ارتقای کیفیت و سهولت اجرای موفق وظایف مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد .

گفتنی است در اختتامیه این اجلاس طبق سنوات گذشته ،10 کارشناس برتر دراین زمینه معرفی ولوح تقدیر به رسم یادبود به آنان اهدا شد .


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی