۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۲۲۶۰۳

پیام مدیرعامل بانک رفاه برای روز کارگر

اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی روز کارگر را به تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بانک رفاه برای روز کارگر
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  متن پیام به این شرح است:

  بسمه تعالی
فرا رسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اول می و روز  جهانی کار و کارگر را خدمت تمامی فعالان و زحمتکشان عرصه کار و تولید به ویژه کارگران معزز و محترم که شریف ترین و مولدترین بخش جامعه هستند تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
کارگران عزیز به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه‏‌ نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و پیشگامی هستند.
بی تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های مکتسبه در مسیر زندگی اقتصادی و اجتماعی نشأت گرفته از اهتمام و کوشش مثال زدنی این عزیزان شریف است.
بانک رفاه کارگران بسیار مفتخر است که نام کارگران معزز را با خود به همراه دارد و به عنوان نخستین بانک متعلق به این جامعه، همواره اهتمام زایدالوصفی برای ارایه خدمات مالی و بانکی و توسعه کیفی این خدمات داشته و در آینده نیز به حول و قوه الهی جهد مستمر و خستگی ناپذیر دارد که رضایت ایشان را بیش از پیش فراهم سازد.
بانک رفاه کارگران با استعانت از ذات اقدس الهی و حمایت و پشتیبانی نهادهای بالادستی در سال جدید تلاش دارد خدمات ارزنده اعتباری و تسهیلاتی ارزان قیمت و قرض الحسنه به جامعه کارگری و فعالان عرصه کار و تولید ارایه نماید تا در سالی که مزیّن به نام جهش تولید است، در مسیر تحقق جهش تولید و تثبیت حرکتی ارزشمند و ماندگار در روند تولید و استقلال اقتصادی و توسعه پایدار در میهن سرافراز اسلامی منشأ اثر باشد.
بار دیگر ضمن تبریک این روز، از درگاه خداوند سبحان سرافرازی و پیشگامی میهن پرافتخار و صحت و سلامت تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه کارگران محترم را مسألت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای