۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۲۴۰۵۰

شرکت نفت انگلیس کارکنان خود را اخراج می‌کند

با کاهش تقاضای نفت در بازارهای جهانی بر اثر بحران کرونا، شرکت نفت انگلیس (بریتیش پترولیوم) قصد دارد ۱۵ درصد کارکنان نمایندگی‌های خود در سراسر جهان را اخراج کند.
شرکت نفت انگلیس کارکنان خود را اخراج می‌کند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رییس جدید بریتیش پترولیوم  اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی ۱۰ هزار نفر از مجموع ۷۰ هزار کارمند این شرکت اخراج می‌شوند.  
بر اساس این طرح، ۲ هزار کارمند در انگلیس و یک سوم مدیران ارشد این شرکت اخراج خواهند شد. همچنین حقوق سایر کارکنان شرکت دستکم تا چهار ماه آینده مسدود خواهد شد.  
رییس بریتیش پترولیوم گفت: ‌اخذ این تصمیمات کار دشواری است که گرفته می‌شود اما تأثیر تحولات جهانی به مراتب سهمگین‌تر است.
وی با اذعان به این نکته که شرایط دشوار را درک می‌کند، افزود: اما باید برای شرکت تصمیم درست را اتخاذ کنیم.
بر اساس برآوردهای صورت گرفته، تقاضا برای نفت در سال ۲۰۲۰ به میزان ۱۰.۸ درصد کاهش خواهد یافت.   
مرکز ریستاد انرژی، کاهش ۱۰.۸ درصدی تقاضای نفت معادل افزون بر ۱۰.۷ میلیون بشکه نسبت به سال گذشته میلادی را برای سال ۲۰۲۰ میلادی پیش‌بینی می‌کند.   
برآوردهای مرکز ریستاد انرژی نشان می‌دهد که کل تقاضای نفت در سال ۲۰۱۹ تقریباً ۹۹.۵ میلیون بشکه در روز بوده که اکنون پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۸۸.۸ میلیون بشکه در روز کاهش یابد.   
همچنین انتظار می‌رود تقاضا برای نفت در ماه مه (خرداد) با ۲۱.۱ درصد کاهش به ۷۷.۹ میلیون بشکه در روز برسد. میزان تقاضا در ماه ژوئن (تیر) نیز با ۸۴.۵ میلیون بشکه در روز پیش‌بینی شده که با کاهش ۱۴ درصدی همراه است.
این مرکز پیش‌بینی کرده که کل تقاضا برای نفت در سال ۲۰۲۱ نیز به طور متوسط ۹۸.۱ میلیون بشکه در روز باشد.   
برآوردهای مرکز ریستاد انرژی حاکی از آن است که کل تقاضای نفت در ایالات متحده برای سال ۲۰۲۰ با ۲.۱ میلیون بشکه در روز به ۱۸.۴ میلیون بشکه در روز کاهش خواهد یافت.  
همچنین تخمین زده می‌شود که تقاضای نفت در آمریکا در ماه ژوئن با ۱۵.۱ درصدی به  ۱۷.۵ میلیون بشکه در روز کاهش یابد.   
در سال ۲۰۲۱ نیز انتظار می‌رود که کل تقاضای نفت در ایالات متحده به طور متوسط ۱۹.۹ میلیون بشکه در روز و تقاضای سوخت جاده‌ای ۱۰.۸ میلیون بشکه در روز باشد.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی