۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۱۲۶۸۴۵

گرامیداشت روز پزشک در جزیره کیش

این روزها بخشی از تاریخ در حال رقم خوردن است؛ تاریخی که هیچ‌گاه به ذهنمان نمی‌رسید درگیر چنین جنگ نابرابری شویم، جنگی که دشمن را نمی‌بینیم.
گرامیداشت روز پزشک در جزیره کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این روزها، دوران سخت و متفاوتی را تجربه می‌کنیم که تا پیش از این، در موقعیتی این‌چنینی قرار نگرفته بودیم و شاید به همین خاطر است که متأسفانه عده‌ای هنوز نتوانسته‌اند شدت و اندازه این خطر بزرگ را درک کرده و رفتارهای عادی و روزانه خود را کنار بگذارند.
 
اما در میان ما، کسانی زندگی می کنند که لباس رزم سفید بر تن کرده اند و ماههاست در کنار هم رزمان خود به جنگ با این ویروس منحوس پرداخته اند. آنان فرشتگانی زمینی در ردای پزشک هستند. مدافعانی که از سلامت ما و شما محافظت می کنند.
 
یکم شهریور ماه سالروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک شاید فرصت مغتنمی باشد که بر دستان مدافعان سلامت بوسه زنیم و از زحماتشان قدردانی کنیم. 
 
رسول اکرم (ص) میفرمایند: 
وَ مَنْ لَمْ یَشْکُرِ النّاسَ لَمْ یَشْکُرِاللهَ ؛
کسی که از انسان‎ها تشکّر نکند، از خدا تشکّر نکرده است.
 
از این رو مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اقدام به طراحی پویش همگانی سفیدپوشان خط مقدم نموده است و با انتشار تصاویر پزشکان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی منطقه آزاد کیش به ویژه کادر درمان بخش ویژه بیماران کرونایی، گامی کوچک در جهت قدردانی از تلاش های شبانه روزی این فرشتگان زمینی برداشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی