۱۶
۴۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۱۲۸۷۵۰

سوالاتی از اکبر نعمت اللهی که همچنان بی پاسخ مانده است!؟

چقدر خوب است آقای نعمت اللهی شفاف سازی نماید که هزینه اقامت خود و سایر هزینه ها رادر آمریکا با حقوق دریافتی وبا دلار ۳۰ هزار تومان چگونه تامین می کند؟
اکبر نعمت اللهی
اکبر نعمت اللهی
 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در سال  ۱۳۹۲ درست پس از انتصاب آقای زنگنه به عنوان وزیر نفت، به دلیل مشکلاتی چندماه طول کشید تا بیژن زنگنه وزیر نفت موفق شود، اکبر نعمت اللهی را در سمت مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت بگمارد!
علیرغم نقش موثر وی در حوزه رسانه ای زنگنه، خیلی جالب است بدانیم چرا و با چه دلایلی آقای وزیر در سال۱۳۹۵ نعمت اللهی را برکنار کرد؟! 
آیا این برکناری بر اساس نظر نهادهای نظارتی بوده است؟ 
نعمت اللهی اوایل سال ۱۳۹۹ درخواست بازنشستگی پیش از موعد کرد و جالب تر اینکه مورد پذیرش هم قرار گرفت، اما براساس شنیده ها پس از آنکه نعمت اللهی به سفر خارج از کشور (آمریکا) رفت و بعد از بازگشت از سفر علیرغم اینکه تمام موافقت های لازم را اخذ و اقدامات اداری مربوط به بازنشستگی خود را انجام داده بود، به یکباره از این موضوع انصراف داد!؟ 
چقدر خوب است که آقای نعمت اللهی به صورت مشخص دلایل انصراف از بازنشستگی آن هم درست بعد از بازگشت از سفرخارجه خود را شفاف سازی کند؟
 آیا منافع خاصی از ادامه کار در میان است که از موضوع بازنشستگی انصراف داده است؟ یا نیم نگاهی به دوستان دولت قبل به امید گرفتن تصدی در دولت بعد دارد؟ شاید هم تامین هزینه های زندگی در خارج از کشور ، مستلزم ادامه حضورش در کسوت مدیریت موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت است!

 
موضوع مهم و قابل بررسی اینکه با توجه به افزایش هزینه های سفرهای هوایی و ترددهای وی به کشور آمریکا، چقدر خوب است آقای نعمت اللهی شفاف سازی نماید که هزینه اقامت خود و سایر هزینه ها را در آمریکا با حقوق دریافتی و با دلار ۳۰ هزار تومان چگونه تامین می کند؟ با وجود شرایطی سختی که آمریکا دارد و برای ایرانیان ویزا صادر نمی کند ، واقعا چگونه است که آقای نعمت اللهی امکان تردد سالی چندبار را دارد؟ 
چقدر خوب می شد که نهادهای نظارتی چگونگی ترددهای وی به کشور آمریکا و نیز چگونگی هزینه کرد اعتبارات در مرکز موزه ها و مرکز اسناد وزارت نفت را یک بار برای همیشه بررسی نمایند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ممنون از سایت وزین نفت ما بابت اینگونه شفاف سازی و چقدر خوب میشد که این مدیران پاسخگو باشند و چقدر خوب میشد که نهادهای نظارتی به این موضوع ورود می نمودند.
سایت وزین؟!!
نفتی
بله نفت ما سایت خوبی است
اگر سایت های حقیقت گو و شجاع مثل نفت ما بیشتر باشند هیچکس جرات خلاف و فساد نخواهد داشت
سایت های مجیز گوی مثل ... کم نیستند اما واقعا فایده ای هم دارند؟؟
چقدر خوب است که منابع درآمدی آقای نعمت الهی توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گیرد چرا که تامین هزینه های خانواده ایشان که در آمریکا مستقر می باشند آیا صرفاً با حقوق اداری تامین می گردد؟ شواهد حاکی از آن است که حقوق دریافتی یکسال آقای نعمت الهی از وزارت نفت صرفاً کفاف تهیه بلیط هواپیما جهت سفر ایشان به آمریکا می باشد.همه اینها یکطرف بحث مشکلات اخلاقی آقای نعمت الهی هم طرف دیگر ماجراست که جای بسی تامل دارد!!!
واقعا فکر میکنی همه باید بیان به کسایی مثل تو توضیح بدن چقدر پول دارن و چرا!!! چرا اونا پول دارن و سفر امریکا میرن و یه بدبختی مثل تو که میمیره برا امریکا رفتن نمیتونه بره؟! واقعا چه ملت مفلوکی شدیم
یک حقوق دان
با سلام و تشکر از شفاف سازی سایت وزین نفت ما که در این روزها که حق افراد نفتی زیر سایه این ابر رانت خوارها در حال پایمالی است را احیا می کند.این چهره نماهای سیاسی هر روز با یکی می پرند چرا از بازنشستگی انصراف داده؟! خوب معلوم است نگاه به دولیت بعد دارد. خوب معلوم است هزینه های زندگی ایشان بالا رفته است. بر کسی پوشیده نیست که روزمه ایشان چیست و از کجا و تحت چه حمایتی آمده و الان چگونه در حال کار کردن است. از برگزاری جشنواره معروف با حضور سلبریتی ها تا مشکلات اخلاقی... و نفر منتصب به ایشان که الان معلوم نیست چگونه در سیستم نفتی مشغول به کار است و حقوق خوب دریافت می کند. موضوع سفرهای متعدد به آمریکا آنهم در این شرایط که نشان از اقامت دائم و پاس دو تابیعتی دارد که اینگونه و بدون هیچ مشکلی سالی چند بار تردد دارد. موضوع موزه ها را هم به درستی اشاره فرمودید. علی ایحال بهتر است دستگاه های نظارتی و سیستم وزین حجت الاسلام و المسلمین رئیسی, ریاست محترم قوه قضائیه به موضوع ایشان ورود نمایند تا مشخص شود هزینه ماهی حدود 100 میلیون تومان اقامت در آمریکا را چطور و از کجا تامین می کنند؟
سینا
با سلام
ای کاش به فعالیت های پشت پرده ایشان بیشتر پرداخته میشد که چگونه برای دولت بعد در حال تقلا کردن است.
قضیه اون بخور بخورهای جشنواره که از یاد ما نمیره ولی نمی دونم چرا دوباره بهش سمت دادن و از اون قضیه در رفت؟
محسنی
ی موضوع جالب در مورد ایشون علاقه شدید ایشون به کار کردن با خانم هاست هر جا هم میره ی لشگر خانم و منشی و همکار با خودش جابجا میکنه.
موضوعو ناموسی نکنید واقعا.خیلی متطقی و درست اینه که اگر مدارک وادله درست هست بیان کرد ومیگیری کرد.
حرفتون درسته ولی متاسفانه این موضوعات رو همکارانشون اطلاع دارند...حتی اکثر بچه های رسانه ای که از نزدیک با ایشون کار کردن.
ادله خبرهای تگ شده هست که از بیرون نفت دارن ایشون رو رصد میکنن.
با تشکر از سایت نفت ما
ی سوال هم من دارم قضیه اون درگیری ها با رسانه ها در زمان مدیرکلی روابط عمومی وزارت نفت چی بود؟ و چرا بعد از کناره گیری دوباره به اصحاب رسانه پناه بردن و یکی یکی بهشون زنگ زدن؟
منظور از رسانه ها رو باقید نام رسانه عنوان کنید بهتره
نفت ما تشکر تشکر
بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما رو بزنه...فقط خواجه حافظ نمی دونست که ایشون چکاره هست.
مدیر فعلی موزه های وزارت نفت دارای حاشیه های فراوانی است از گذشته تا کنون! لیکن نکته جالب توجه اینه که کسی باهاش کاری نداره و حتی بهش سمت هم میدن. بله رفقای گرمابه آقای زنگنه اینجورین هر کاری دوست دارن میکنن کسی هم نمیتونه بگه بالای چششتون ابرو!
هر کی با اقای وزیر دوست باشه عاقبت بخیر میشه یعنی این رو هم نمی دونییننننن
تو به جالی رفاقت با چارتا معتاد و عملی عین خودت برو با وزیر رفیق شو. اینم حرفه آخه؟ همین طوری میای از رو باد شکم یه چیز مینویسی که بله هر کی با وزیر رفیق باشه... آخه یه ذره خودت فکر کن
ندا
در دوران مدیرکلی روابط عمومی ایشون و داستانهای جالب جانمایی شرکتها و اینکه درصدهای خوبی ردوبدل میشد هم بنویسید.
ایشون ادم شریفی هستن و این وصله ها به ایشون نمیچسبه بیخود جنجال به پا نکنید
مریم
خواهر زاده من ی فاند برای دکتری تو اروپا گرفت حساب کتاب کردیم اگه ماهی 2500 دلار رو بهش نمیدادن با این دلار ماهی 80 میلیون هزینه زندگی حداقلی میشد...واقعا جای سواله ایشون با حقوق کارمندی چطور میتونه هزینه رفت و امد و زندگی توی امریکا رو بده!
بله متأسفانه خیلی از دانشجوهای ایرانی در خارج همه چیزشون با این تورم به فنا رفت
همسفر
این همه دو تابعیتی گیر دادید به این اکبر که چی بشه
شما واقعا فکر میکنید ایشون پاسخگو باشه؟؟؟؟ اگه پاسخگو بود که الان روی این سمت ها نمی نشست!
اقای ا.ن نیک می دانند چطور قدم بردارن که کسی به ایشون شک نکنه. شما هرگز نمی تونید مهر امریکا رو تو پاس ایشون ببینید چرا؟ چون ی سفر به کشور واسط دارن بعد به آمریکا! اینطور فقط پاس کشور واسط رو می تونید از ایشون ببینید نه پاس امریکایی!
ضمن تشکر از سایت وزین نفت ما ، که این روزها با افشای سوء استفاده برخی مدیران نفتی نقش خود را به عنوان یک رسانه قابل اعتماد ایفا می کند. با توجه به مشکلاتی که در مورد آقای ....... در این گزارش اشاره شده ( اعم از مالی و اخلاقی ) جا دارد وزیر محترم نفت پاسخ دهند که چگونه است که فردی با این همه مشکلات هنوز هم مورد حمایت ایشان بوده و در حیاط خلوتی بنام مدیریت موزه ها کماکان به سوء استفاده های خود ادامه میدهد.
به نظر می رسد همان مشکلاتی که باعث برکناری نامبرده در سال 95 از مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت شده، همچنان به عنوان یک دلیل موجه برای معرفی وی به مراجع قضایی جهت رسیدگی مطرح می باشد.
بابا ول کنید این بنده خدا رو این همه دزد تو مملکت ریخته به این گیر دادین!
به به بالاخره یکی پیدا شد رد این پرفسور رو بزنه
همه دارن از حسادت میمیرن. همتون دارید میمیرید برا امریکا رفتن. دمشم گرم. رفته که رفته. شما هم به جای اینکه حقارت و حسادتت رو بیای اینجا جار بزنی اگه میتونی برو.
دقیقا این ملت همین طورن، همشون له له میزنن برن امریکا اونوقت این بنده خدا که رفته از شدت بخل و حقارت میان میگن چرا رفته؟! پولشو از کجا آورده؟!! داداش به تو چه طرف پول داره یا نداره؟ چرا اینقدر حقیرید آخه
در پاسخ به این نظر باید عرض کنم با این طرز استدلال حضرت عالی پس آقای خاوری هم کار بدی نکرده است.اندکی پول !! مملکت را دزدیده برای آن که خانه ای محقر !! در کانادا برای خود و خانواده اش تهیه تا زندگی راحتی داشته باشند.
این استدلال جنابعالی همه کسانی را که با سوء استفاده از موقعیت های شغلی خود اموالی را به صورت نامشروع به دست آورده اند، تطهیر می نماید.
قضیه خاوری فرق داره، اون جرم مرتکب شد و جرمش هم در دادگاه ثابت شد اما این بنده خدا از کجا معلوم پولش نامشروع باشه. چرا اینقدر راحت به هرکس که از شما بهتره یه تهمتی میزنید. یعنی هر کی رفت امریکا دزده؟! از کجا میدونید؟ با این بی اخلاقی و حقارتی که در اکثر مردم هست، این کشور هیچوقت رنگ سعادت به خودش نمیبینه. ایرونی جماعت چشم نداره دارایی و خوشی هیچکس رو لبینه، دوست داره همه مثل خودش حقیر و بدبخت باشن.
واقعا جای بسی تاسف است که شما اکثر مردم ایران را بی اخلاق و حقیر خوانده اید، البته این خودباختگی و ذلت شما در مقابل بیگانگان شاید ناشی از این باشد که تابعیت آمریکایی اخذ کرده اید. مشکل در زندگی کردن در آمریکا نیست، مشکل در این است که بر خلاف قوانین و مقررات کشور، فردی که دارای اقامت یا تابعیت آمریکایی است نبایستی به عنوان مدیر در دولت ایران مشغول به کار باشد. کماکان در شرایطی که اخذ ویزای آمریکا برای ایرانیان فراهم نیست خوب است آقای نعمت اللهی توضیح دهند که در چنین شرایطی چگونه توانسته اند به آمریکا سفر کنند. آیا راهی جز داشتن تابعیت وجود دارد؟
البته بحث منابع درآمدی ایشان برای زندگی خانواده شان در آمریکا نیز سوال برانگیز بوده و خوب است نهادهای نظارتی از ایشان در این خصوص توضیح بخواهند.
به نظر من دمشم گرم، رفته که رفته تا بترکه چشم حسود و بخیل
دمت گرم اکبر، تا کور بشه چشم حسودت، برو خدا بهمرات
ضمن تشکر از آن سایت محترم که حقایق را افشاء می نماید.
جای بسی تعجب است که فردی که دارای تابعیت آمریکایی می باشد و خانواده اش هم در آمریکا اقامت دارند و سالی چند نوبت جهت سرکشی و... به خانواده خود در امریکا سر میزند برخلاف قوانین و مقررات هنوز هم به عنوان مدیر در وزارت نفت مشغول به کار می باشد.آیا نباید نهادهای نظارتی برای یکبار این موضوع را بررسی و تعیین تکلیف نمایند؟
خوب وقتی خانواده اش آمریکا باشن باید سرکشی کنه و جیبشون رو پر کنه والا بدبختها از کجا بیارن بخورن
اخیراً در پی تحریم وزیر نفت آقای نعمت الهی در رابطه با این اقدام آمریکا مطلبی را منتشر نموده اند.البته نمی دانیم ایشان با تابعیت آمریکایی خود این مطلب را منتشر کرده اند یا تابعیت ایرانی خود !!! در هر صورت بسیار مضحک و خنده دار است که کسی که خانواده خود را در آمریکا مستقر نموده و اقامت و تابعیت آمریکا را دارد از آمریکا بد می گوید.پیدا کنید پرتقال فروش را؟
Vahidasgari
جناب دکتر نعمت الهی زحمت کشیده برا مملکت وجودش ولیاقتش رو داشته رفته اروپا .امریکا چرا ما بایستی کاسه داغ تر از اش باشیم
Vahid asgari
واقعا دمت گرم دایی اکبر برو خدا پشت وپناهت تا میتونی عشق وحال کن امریکا ...حداقل اینکه یه شخصیت کت وشلواری رفته نه اینکه یه حاج اقا امامه به سر
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی