۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۲۹۰۴۵

سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ورود سامانه جدید بارشی به کشور از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما در سواحل شمالی کشور از امروز تا روز پنجشنبه خبر داد.
سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «امین‌حسین نقشینه»  درباره وضعیت جوی کشور گفت: از بعدازظهر روز (سه‌شنبه) ۲۹مهر برای استان‌های اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش‌های پراکنده آغاز خواهد شد.
به گفته نقشینه از فردا نیز سامانه بارشی جدید در سواحل شمال کشور تقویت می‌شود که به سواحل شرقی و خراسان‌شمالی کشیده می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه برای سواحل شرقی دریای خزر و خراسان‌شمالی، بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد. از شنبه در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم بود.
وی گفت: امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دما رخ می‌دهد دریای‌خزر از امروز تا پنجشنبه، مواج و متلاطم است.
نقشینه توضیح داد: برای تهران، آسمانی صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است.
وی همچنین از استمرار آلودگی هوای تهران تا روز پنج‌شنبه خبر داد و گفت: تا روز پنج‌شنبه (اول آبان) انباشت آلایندگی در پایتخت ادامه خواهد داشت.
نقشینه گفت: بیشینه دمای تهران امروز۲۶درجه، فردا ۲۴ و دو روز آینده به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد. کمینه دما برای شمیرانات ۹ و مهرآباد ۱۲ درجه پیش‌بینی شده است. 

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی