۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۲۹۶۸۶

سامانه بارشی جدید به کشور می‌رسد

بعد از حدود ٢٠ روز پایداری هوا در اغلب مناطق کشور کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد که از روز دوشنبه بر شدت بارش‌ها در استان‌های غرب، شمال غرب و حتی جنوب غرب می‌افزاید.
سامانه بارشی جدید به کشور می‌رسد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   «امین حسین نقشینه»  درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور  گفت: امروز بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر شدت می‌گیرد و از دوشنبه شب با ورود سامانه بارشی جدید گستره بیشتری از نقشه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: امروز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در غرب و شمال‌غرب، استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط جنوب‌غرب، جزایر واقع در خلیج‌فارس، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی گزارش شده است. 
به گفته نقشینه در ارتفاعات شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس بارش برف خواهیم داشت.
وی گفت: شاهد کاهش دما در سواحل شمال و شمال شرق کشور از فردا هستیم  که بین ٦ تا ١٠ درجه در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.
به گفته نقشینه فردا از میزان بارش ها کاسته شده اما بعد از ظهر دوشنبه موج جدید بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و روز سه شنبه نیمه غربی کشور بارانی همراه با تندباد لحظه ای خواهد بود و به دامنه های جنوبی البرز می رسد.
نقشینه گفت: امروز آسمان تهران نیمه‌ابری تا ابری، در برخی ساعت بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید لحظه ای پیش‌بینی می‌شود. از روز سه شنبه تهران بارانی است و تا اخر هفته پیش بینی کاهش دما را در پایتخت داریم.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی