۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۲۹۷۲۷

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در عسلویه

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره با تمهید مقدمات لازم برای برپایی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در شهرستان عسلویه، گفت: با تأمین اعتبار درصدد هستیم این آزمایشگاه را تا دی‌ماه راه‌اندازی کنیم.
راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در عسلویه
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    ایرج خرم‌دل در آیین تجلیل از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه عنوان کرد: زحمات کادر درمان و بهداشت غیرقابل جبران است و ما آنچه در توان داریم برای حمایت از مدافعان سلامت انجام می‌دهیم.
وی افزود: اینجانب به نمایندگی از صنعت نفت از کادر بهداشت شهرستان عسلویه که در این شرایط بغرنج با ایثار و فداکاری مدافع سلامت مردم هستند، قدردانی می‌کنم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: درصدد هستیم با تأمین اعتبارات لازم، آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا را در شهرستان عسلویه تا دی‌ماه امسال راه‌اندازی کنیم.
خرم‌دل تصریح کرد: به دلیل ویژگی‌های خاص منطقه پارس جنوبی از نظر رفت و آمد شاغلان، باید مانع از آن شویم تا موج سوم این بیماری در عسلویه شیوع یابد.
وی خواهان کنترل بیشتر تفرجگاه‌های ساحلی منطقه در ایام تعطیل برای جلوگیری از شیوع این بیماری در پایتخت انرژی ایران شد.

قدردانی امام جمعه عسلویه از خدمات نفت
در این آیین از ۱۵ نفر از مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه به نمایندگی از کادر بهداشت این شهرستان قدردانی شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی هاشمی‌نژاد، امام جمعه عسلویه در آیین تجلیل از مدافعان سلامت شهرستان عسلویه گفت: بیماری کرونا سبب شد مردم بیش از گذشته با گوشه‌ای از زحمات کادر درمانی کشور چه در زمان همه‌گیری این ویروس و چه قبل از آن آشنا شوند و متوجه شوند این عزیزان چه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نگاه عمیقی به جامعه محلی دارند و این نگاه در مورد مسائل جامعه پیرامونی همراه با دوراندیشی است و از زحماتی که برای پیگیری و رفع مشکلات شهرستان عسلویه انجام می‌شود، قدردانی می‌کنم.
جاسم زارعی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه نیز در این آیین با اشاره به آمار ابتلای ۵۰۰ نفری به بیماری کرونا در این شهرستان افزود: متأسفانه از این تعداد ابتلا ۲۹ نفر فوت شده‌اند، همچنین در مدت اپیدمی این بیماری همکاران من ۷ هزار مورد بازرسی داشته‌اند و از این بین ۴۰۰ مورد پرونده تخلف تشکیل شده‌ است.
وی تصریح کرد: در شهرستان عسلویه بیش از ۵۰ درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند که این آمار از  سرانه شهر تهران بالاتر است، اما با نقطه مطلوب فاصله دارد که نیازمند همکاری همه بخش‌ها است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه از حسن توجه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و امام جمعه شهر عسلویه نسبت به کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قدردانی کرد و گفت: این کار برای همکاران من بسیار ارزشمند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی