۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۱۲۹۷۷۲

کمک ۵۰ میلیارد ریالی نفت بندرعباس به حوزه درمان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در حوزه بهداشت و درمان، این شرکت ۵۰ میلیارد ریال به دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان اهدا کرد.
کمک ۵۰ میلیارد ریالی نفت بندرعباس به حوزه درمان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   هاشم نامور با اشاره به اوج گیری مجدد شیوع بیماری کرونا در هرمزگان گفت:‌ این میزان کمک مالی شرکت نفت بندرعباس به منظور اجرای تعهدات خود در ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی مناسب به بیماران و اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و مبارزه با بیماری کرونا اهدا کرد.

وی افزود: در ابتدای امسال نیز از طرف شرکت پالایش نفت بندرعباس به منظور حمایت از کار درمان و کمک به روند بهبودی بیماران ۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد ‌که مجموعه حمایت این شرکت در این بخش به ١٠٠ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس کمک به خرید دستگاه ونتیلاتور بیمارستان بندرلنگه، کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و همچنین حضور در طرح ملی مواسات و همدلی با تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات این شرکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا اعلام کرد.

نامور گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط جامعه و فعالیت‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و یقینا همه ما وظیفه داریم در قبال سلامت جامعه احساس مسئولیت کرده و برای بهبود شرایط با هماهنگی متولیان بهداشت و درمان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با تقدیر از تلاش کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت برای درمان و بهبود بیماران و بازگشت سلامت به جامعه ابراز داشت: باید تلاش شود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه جدی به توصیه های کادر درمان،‌ شرایط را مدیریت کنیم.

‌مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: این شرکت در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو همواره تلاش کرده با توجه به اهمیت مسئولیت های اجتماعی به عنوان یک وظیفه اجتماعی‌، در کنار رسالت اصلی خود که تأمین بخشی از انرژی و تولید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور است،‌ برای کمک به توسعه زیرساخت های جامعه پیرامونی به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم را انجام دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: با توجه به وسعت شیوع بیماری ‌کرونا و شمار بیمارانی که به مراکز درمان در استان مراجعه می کنند،‌ حجم مالی گسترده به بخش درمان تحمیل شده است.

دکتر حسین فرشیدی نیز با قدردانی از حمایت های شرکت پالایش نفت بندرعباس از بخش درمان استان افزود: از حمایت‌های صورت گرفته به منظور تأمین تجهیزات مصرفی و تجهیزات درمانی غیر مصرفی و کمک به تامین داروهای بیماران که در بخش مختلف ‌بستری هستند،  استفاده می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی