۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۲۹۸۳۶

اطلاعیه پلی پروپیلن جم درخصوص خبر یک رسانه

نظر به انتشار خبری تحت عنوان "رونمائی از یک اختلاس بزرگ در عسلویه/ متهم ساعت ۱۵ امروز دستگیر شد" در یک رسانه، روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم اطلاعیه ای صادر کرد.
شرکت پلی پروپیلن جم
شرکت پلی پروپیلن جم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در این اطلاعیه آمده است:

شركت پلي پروپيلن جم پیشرو در عرصه تولید مشتقات نفتی است که با تلاش کارکنان پاکدست و خدوم خود یکی از مجموعه‌های سرآمد و اثرگذار در صنعت می باشد.
بي‌ترديد از جمله سیاست‌های کلان شرکت پلی پروپیلن جم شفافیت و تعامل همه جانبه با دستگاه‌های نظارتی بوده که در این راستا بازرسان محترم سازمان بازرسی کل کشور با هماهنگي و همكاري اين شركت در مجموعه مستقر و درحال بررسي و بازرسی عملکرد شرکت در ادوار گذشته می‌باشند.
در خصوص خبر منتشر شده به اطلاع می‌رساند که فرد دستگیر شده بیش از ٤ سال است که با شرکت پلی پروپیلن جم قطع همکاری نموده و عناوین اتهامی وی مربوط به دوره‌هاي گذشته است.
شرکت توليدي پلي پروپلين جم ضمن جدیت در ماموريت اصلي در راستاي حفظ منافع سهامداران و ذينفعان همواره ارزيابي عملكرد و پايش رفتار نيروي انساني خود را مدنظر قرار داده و در برخورد با هرگونه كوتاهي و تخلفي درنگ نخواهد كرد.
پرواضح است به میزانی که در امر تولید و خلق ارزش اقتصادی جدیت داشته به همان میزان و بلکه افزون‌تر به حفظ و ارتقای آرمان های این سازمان منجمله سلامت، پاکدستی، قانونمداری و گزارش صحیح باور داریم؛ از این رو وظیفه ذاتی هر سازمان است که در نهایت شفافیت، پایش عملکردی به ویژه عملکرد کارکنان را در دستور کار خویش قرار دهد تا در راستای تقویت و تعمیق اخلاق، ارزش ها و فرهنگ سازمانی(EVC)  بتواند گام های بنیادین و عملیاتی رو به جلو را بردارد.
همچنان که تاکنون یکی از افتخارات ما در شرکت پلی پروپیلن جم همکاری و تعامل سازنده با اصحاب و خانواده گرانقدر رسانه بوده است، ضمن پاسداشت تلاش‌های بی‌بدیل این عزیزان، از این به بعد نیز خواهیم کوشید این تعامل و همکاری را ارتقاء بخشیده و از ظرفیت عظیم اصحاب رسانه در راستای معرفی و تبلور ظرفیت‌های این شرکت ارزش آفرین بیش از پیش بهره ببریم.

با تشکر
روابط عمومی و امور بین الملل
شرکت پلی پروپیلن جم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای