۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۲۹۹۳۷

کتابخانه ملی حفاری الکترونیکی می‌شود

شرکت ملی حفاری ایران همزمان با روز کتاب و کتابخوانی اعلام کرد: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی این شرکت، ایجاد کتابخانه الکترونیک را در دستور کار قرار داده است.
کتابخانه ملی حفاری الکترونیکی می‌شود
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    امید جورابیان، رئیس خدمات آموزشی، امور اداری و کتابخانه این شرکت دیروز (۲۴ آبان‌ماه) همزمان با روز کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخانه شرکت اکنون دارای ۵ هزار و ۴۳۴ عنوان کتاب‌های تخصصی و عمومی است که از این تعداد کتاب، ۲ هزار و ۱۵۰ عنوان تخصصی مرتبط با صنعت حفاری شامل نفت و حفاری، زمین‌شناسی، شیمی، فیزیک، مکانیک، برق، عمران، ایمنی رایانه، مهندسی ساختمان و کتاب‌هایی در زمینه‌های حقوق، ریاضی، مدیریت، حسابداری، روان‌شناسی است و ۶۴۰ عنوان کتاب‌ مذهبی، تاریخی، اجتماعی، فلسفی، یک هزار و ۷۲۰ عنوان کتاب‌ داستان و رمان و ۸۷۶ عنوان کتاب فنی و مهندسی به زبان انگلیسی در این کتابخانه موجود است.
جورابیان در همین ارتباط به ۳۸۴ مورد پایان‌نامه‌ فارسی و ۱۶ مورد انگلیسی در این کتابخانه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه ۲۳۵ جزوه تدوین‌شده فنی و تخصصی که تدریس دوره‌های آموزشی براساس محتوای این جزوه‌ها انجام می‌شود و در مراحل چاپ به‌صورت کتاب قرار دارد نیز موجود است.
وی با بیان اینکه کتابخانه ملی حفاری هم‌اکنون  ۵ هزار و ۳۰۰ نفر عضو دارد که ۷۰۰  عضو به‌طور مستمر به کتابخانه مراجعه و کتاب دریافت می‌کنند، افزود: با همکاری اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی و دیگر مدیریت‌ها و ادارات ستادی و عملیاتی ترجمه، تألیف، ویرایش، بازنگری و روزآمد کردن ۴۰ عنوان جزوه کاربردی نیز در حال اجراست.
رئیس خدمات آموزشی، امور اداری و کتابخانه شرکت ملی حفاری ایران تهیه ۴۸ عنوان کتاب جدید عمومی را از اقدام‌های امسال برشمرد و اظهار کرد: امروزه همپای همه تحولات بشری، عرصه کتابخوانی نیز از ابزار و فناوری  بهره‌مند شده است و کتابخوانی به صورت برخط مورد استفاده کارکنان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
جورابیان با این توضیح که این واحد بخشی از اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی و زیرمجموعه مدیریت منابع انسانی است، گفت: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی موضوع ایجاد کتابخانه الکترونیک را در دستور کار قرار داده و پیگیر اجرای آن است.
وی تصریح کرد: با توجه به  راهبرد مدیریت منابع انسانی شرکت مبنی بر توانمندسازی این حوزه و استقرار سیستم مدیریتی برای سازمان‌های آموزشی (ISO ۲۱۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸)، این استاندارد شامل کتابخانه نیز خواهد شد.
رئیس خدمات آموزشی، امور اداری و کتابخانه شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‌ریزی برای تشویق کارکنان و علاقه‌مندان به کتابخوانی، برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی، ایجاد غرفه در نمایشگاه سالانه شرکت از شمار اقدام‌های همسو با این هدف است که با توجه به شرایط شیوع بیماری کووید-۱۹ و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرایی شدن آنها به زمان مناسب موکول شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی