۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۲۹۹۶۹

افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی کارکنان نفت

پوشش هزینه‌های درمان بیماران کرونا و سقف تعهدات بیمه درمان تکمیلی کارکنان قراردادی مدت موقت و مدت معین صنعت نفت افزایش می‌یابد.
افزایش سقف تعهدات بیمه تکمیلی کارکنان نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    بر اساس نامه فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دستورعمل بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه کارمندان قراردادی مدت موقت و مدت معین مورد بازنگری و اصلاح  قرار گرفت و به‌عنوان پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برای طی فرآیندهای بعدی با محوریت افزایش سقف تعهدات بیمه اعلام شد.
بر اساس این پیشنهاد، خدمات اعلام شده مشتمل بر افزایش پوشش هزینه‌های سرپایی و بستری بیماران کرونا، افزایش ۶۰ درصدی سقف مبلغ تعهدات در هزینه‌های ویزیت و داروها، افزایش ۵۰ درصدی سقف مبلغ تعهدات در هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی، افزایش ۱۰۰ در صدی سقف تعهدات در هزینه‌های مربوط به عیوب چشمی، عینک و عدسی و افزایش متناسب سقف در بعضی از تعهدات دیگر است.
در نامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، لزوم نظارت بیشتر شرکت‌های اصلی بر اجرای دقیق تعهدات قرارداد بیمه‌ای تأکید و پیشنهاد شده است امور بیمه‌ای شرکت ملی نفت ایران نسبت به طراحی/ معرفی یک الگوی رضایت‌سنجی استاندارد برای امکان پایش اقدام‌ها در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به‌طور یکپارچه در چهار شرکت اصلی اقدام کند.
پیش از این با تأکید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و توسط منابع انسانی چهار شرکت اصلی، نظرسنجی از کارکنان قراردادی مدت موقت درباره خدمات بیمه درمان تکمیلی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی