۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۳۰۰۷۰

بیشتر جایگاه‌های LPG غیر مجاز هستند

رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت:تعدادی از جایگاه‌های غیر مجاز LPG در برخی از شهر‌های کشور بخصوص اصفهان و تهران غیر مجاز فعالیت می‌کنند.
بیشتر جایگاه‌های LPG غیر مجاز هستند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت  با اشاره به انفجار در محل غیرمجاز سوخت گیری گاز LPG در تهران گفت:متاسفانه حوالی ساعت ۱۵:۵۳ دقیقه روز گذشته انفجاری در محل سوخت گیری غیرمجاز گاز LPG  گزارش شد که یک نفر در این حادثه فوت کرد.
او ادامه داد:تعدادی از جایگاه‌های غیر مجاز LPG در برخی از شهر‌های کشور به ویژه اصفهان و تهران غیر مجاز فعالیت می‌کنند که ما در این باره  هشدار داده ایم که استفاده غیر مجاز LPG خطر آفرین است.
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد حاضر به سرمایه گذاری نسبت به راه اندازی جایگاه‌های LPG نیستند و با احداث غیر قانونی جایگاه و نصب تک تلمبه‌ غیر استاندارد باعث وقوع انفجار در زمان سوختگیری می‌شوند.
صالحی بیان کرد:برخی از خودرو‌ها که به صورت غیر مجاز و در منازل نسبت به  سوختگیر اقدام می کنند هم باعث انفجار در  مناطق مسکونی می‌شود.
او گفت:متاسفانه جایگاه‌های تک سوز امنیت ندارند و باعث انفجار در خودرو می‌شوند و چندین بار هم با آنها برخورد کرده ایم، ولی مراجع مربوطه پاسخگو نیستند.
 
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت  اضافه کرد:دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مربوطه باید هر چه زودتر جلسه کارشناسی برای جمع آوری و یا ساماندهی این مراکز تشکیل دهند و راهکاری برای توقف این فعالیت خطرساز پیدا کنند.
او گفت: مراکز LPG هیچ تاییدیه‌ای از سازمان آتش نشانی دریافت نمی‌کنند و بارها در جلسات شورای تامین هم نسبت به خطر ناشی از فعالیت‌های این مراکز در سطح شهر هشدار داده ایم.
صالحی بیان کرد:در گذشته این مراکز در یک بازه زمانی جمع آوری شدند اما مدتی بعد دوباره فعالیت خود را آغاز کردند.
رئیس کانون انجمن جایگاه داران سوخت گفت: فعالیت این مراکز در سطح شهر منجر به بروز حادثه و کشته و مصدوم شدن برخی از شهروندان شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی