۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۳۰۳۹۲

واکنش ترامپ به ترور شهید فخری زاده

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران، توئیت یک خبرنگار صهیونیستی در این مورد را بازنشر کرد.
دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ترامپ ساعتی پس از انتشار خبر ترور شهید فخری زاده از طریق رسانه‌های ایران توئیت یوسی ملمان یک خبرنگار صهیونیستی در مورد شهادت وی را بازنشر کرد.
ملمان در این پیام نوشته بود: طبق گزارش‌های انتشار یافته در ایران فخری زاده در دماوند شرق تهران ترور شده است. 
وی در ادامه مدعی شد که وی رییس برنامه نظامی مخفی ایران و چندین سال هدف موساد بوده است. این خبرنگار صهیونیست ادعا کرد که این مساله یک ضربه حرفه‌ای و روانی بزرگ به ایران بود.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ایران در پیامی با تسلیت شهادت فخری زاده تصریح کرد: بدون تردید این دست اقدام های ضد انسانی و کوردلانه محکوم به شکست است و خللی در عزم جدی ملت بزرگ ایران در دستیابی به پیشرفت و توسعه در حوزه‌های دفاعی ایجاد نمی کند.
حوالی ساعت  ۱۵:۲۰ امروز (جمعه) هفتم آذرماه وقوع حادثه ای تروریستی به مرکز فوریت های پلیس اعلام شد و موقعیت ترور تحت پوشش کامل امنیتی نیروی انتظامی قرار گرفت.
به گفته حاضران در محل حادثه، یک خودرو نیسان کاملا تخریب و منفجر شده و خودروی دنا  هدف ترور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
بر اساس گزارش های اولیه و شاهدان عینی، در پی این عملیات تروریستی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع از سوی افراد ناشناس و در جریان درگیری مسلحانه با تیم محافظ وی ترور شده است.

منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی