۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۱۳۰۴۴۲

«صندوق پالایشی یکم» قابل بازگشایی است

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در رابطه با بحث صندوق پالایش یکم چند روز گذشته یک پیشنهاد به دولت ارایه شد و در صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی بازگشایی می‌شود، البته این صندوق اکنون هم قابل بازگشایی است.‌
«صندوق پالایشی یکم» قابل بازگشایی است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حسن قالیباف اصل افزود: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی اصل ۴۴ که به بحث سرمایه گذاری و تقویت تولید ملی اشاره دارد، بر فرهنگ بسیجی و روحیه ایثارگری در عرصه های مختلف تاکید فراوان شده است.
دکتر قالیباف اصل با اشاره به لزوم آموزش، فرهنگ سازی و حضور غیرمستقیم مردم در سرمایه گذاری ها اظهار داشت: استفاده از پتانسیل شرکت های سبدگردان کمک می کند که مردم در بازار سرمایه حضور آگاهانه تری توأم با تعقل و احتیاط بیشتر داشته باشند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: قابلیت معامله سهام عدالت در بازار سرمایه، اتفاق مهمی بود که به حضور آحاد جامعه در این بازار کمک کرد و سازمان بورس و اوراق بهادار همچنان آماده همکاری با بسیج در تمامی عرصه هاست.
قالیباف اصل تصریح کرد: سود در بازار سرمایه، پاداش صبر و شکیبایی برای افرادی است که بلند مدت فکر کرده و از رفتارهای هیجانی در این بازار پرهیز کرده اند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان بازگشایی نماد پالایش یکم گفت: سازمان بورس با تمام توان از حقوق سرمایه گذاران بازار سرمایه دفاع می کند. هفته گذشته هم در بحث   شیوه نامه تنظیم بازار فولاد نهاد ناظر بازار سرمایه مدافع حقوق فعالین بازار بود. این رویه در تمام موارد مربوط به بازار سرمایه جاری است. در رابطه با توقف و بازگشایی همه نماد ها نیز همواره به دنبال صیانت از حقوق سرمایه گذاران هستیم.
سخنگوی سازمان بورس افزود: در رابطه با بحث پالایش یکم هم چند روز پیش یک پیشنهاد به دولت ارایه شد ودر صورت پذیرش این پیشنهاد نماد به زودی باز می شود. البته پالایش یکم در حال حاضر هم قابل بازگشایی است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی