۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۱۳۰۵۷۸

انهدام ۸ باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۴۸ ساعت عملیات تکاوران پلیس استان خبر داد.
انهدام ۸ باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سردار احمد طاهری گفت: در ۴۸ ساعت عملیات طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.
این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، ۸ باند قاچاق سوخت را شناسایی و منهدم کردند .
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ محل دپوی سوخت شناسایی و تخریب شد، اظهار کرد: در بازرسی از ۸ دستگاه تریلی سوخت کش و ۹ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۰۰ هزار و ۹۴۷ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۱۲ هزار و ۱۷۵ لیتر بنزین،۶۸ هزار و ۸۴۰ لیتر گازوئیل، ۸۸ هزار و ۸۶۲ لیتر نفت و ۳۱ هزار و ۷۰ لیتر سایر فرآورده های نفتی، در شهرستان های میرجاوه، سیب سوران ، زابل و خاش کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به توقیف ۱۷ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴۱ متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان همواره ماموریت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را به طور مستمر به عنوان اولویت اصلی کار خود مد نظر قرار داده و تلاش بر این است که در بدو ورود کالا به کشور و استان مبارزه قاطع را با باند های قاچاق کالا انجام دهد به گونه ای که این مبارزه بی امان با قاچاقچیان روز به روز روند صعودی داشته و این روند با اقتدار و به صورت شبانه روزی ، با نگاه جهادی توسط رزمندگان دلاور پلیس در استان سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی