۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۱۳۰۵۸۲

"جهش تولید" در عسلویه شرق به رغم بحران کرونا

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان از استخراج هشت میلیون و 500 هزار تن سنگ آهن طی هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: در شرایط همه گیری کرونا و با تلاش کارکنان این مجتمع، تامین سنگ کارخانه های کنسانتره سنگان در حال انجام است.
سنگ آهن سنگان-همتی
سنگ آهن سنگان-همتی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،علی همتی افزود: با شیوع بیماری کرونا از بهمن ماه سال گذشته، در مجتمع سنگ آهن سنگان که تامین کننده خوراک مورد نیاز کارخانه های کنسانتره و گندله سازی در منطقه سنگان است، فعالیت های زیادی همزمان در راستای تامین سنگ انجام شده است.
 
وی گفت: در این برهه زمانی و از ابتدای سال 99 با فعالیت های دو پیمانکار معدن تاکنون بالغ بر 8 میلیون و 500 هزار تن سنگ آهن از معادن استخراج و تحویل کارخانه های کنسانتره فعال منطقه شده است.
 
مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان عنوان کرد: در این مقطع زمانی و با انتخاب دو پیمانکار استخراج و باطله برداری در معادن، عملا فعالیت های اصلی مجتمع سنگ آهن سنگان وارد فاز جدیدی شده است.
 
توسعه اشتغال
مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: همچنین فعالیت های این مجتمع معطوف به اشتغالزایی نیز است. در حال حاضر میزان اشتغال در این مجتمع 800 نفر بطور مستقیم و 2000 تا 2500 نفر بصورت غیر مستقیم است.
 
همتی افزود: به طور حتم با راه اندازی دیگر کارخانه های منطقه سنگان میزان اشتغال زایی و ایجاد ارزش افزوده بیشتر از محل استخراج سنگان و تولید کنسانتره و گندله و نیز جلوگیری از خام فروش، بیش از پیش شاهد توسعه پایدار در این منطقه خواهیم بود.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم با تامین و تکمیل زیرساخت های نظیر آب، احداث جاده های دسترسی، اتصال راه آهن هرات - خواف ، تحولی عظیم در شرق کشور را شاهد باشیم که ثمرات این طرح شامل حال مردم محروم منطقه خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی