۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۳۰۷۳۹

بخاری نفتی در مدارس مناطق گازرسانی شده ممنوع

وزیر آموزش و پرورش از جمع آوری بخاری‌های نفتی از همه مدارس مناطق گاز رسانی شده در همه استان‌ها خبر داد.
بخاری نفتی در مدارس مناطق گازرسانی شده ممنوع
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،  محسن حاجی میرزایی گفت: طبق دستورالعملی که به همه ادارات آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده استفاده از بخاری نفتی در مناطق گاز رسانی شده ممنوع است.
وی افزود: در قانون بودجه سال آینده انعقاد قرارداد بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل طرح جمع آوری بخاری‌های غیر استاندارد در نظر گرفته شده است.
  
وزیر آموزش و پرورش گفت: قرارداد ادارات آموزش و پرورش استان‌ها بسته شده و اعتبارات لازم برای اجرای طرح نیز قرار است به زودی از طرف وزارت نفت اختصاص یابد.
 حاجی میرزایی از استخدام ۲۵ هزار معلم غیر رسمی خبر داد و افزود: همه معلمان مشمول استخدام در آموزش و پرورش جذب خواهند شد که بخشی از این استخدام امسال و بخشی نیز در سال آینده انجام خواهد شد.
وی تأکید کرد: مربیان پیش دبستانی، معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموری و معلمان خرید خدماتی مشمول استخدام به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد و برای بقیه معلمان نیز از سازمان امور اداری و استخدامی ردیف استخدامی درخواست کرده ایم.
وزیر آموزش و پرورش افزود: مراحل استخدام این معلمان انجام شده است و این معلمان باید دوره یک ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی