۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۱۳۱۰۸۳

درمانگاه جدید ویژه بیماران کرونایی درکیش

درمانگاه جدید کووید ۱۹ تاپایان آذر درکیش به بهره برداری می رسد
درمانگاه جدید ویژه بیماران کرونایی درکیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مهندس سعید پورزادی ازآغاز بکار درمانگاه جدید ویژه بیماران کرونایی درمنطقه سفین کیش تا پایان آذر خبر داد و گفت: با تاکید مدیرعامل سازمان مبنی برتوسعه کمی و کیفی خدمات ویژه بیماران مبتلا به کویید19 و اجرای مصوبات شورای سلامت کیش، ایجاد یک درمانگاه تخصصی از ردیف اعتبارات عمرانی سازمان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

وی با اشاره به تکمیل روند ساخت و تجهیز این مرکز گفت: ساختمان این درمانگاه جدید در فاز D شهرک میرمهنا جنب مرکز بهداشت بوعلی واقع شده است که با توجه به عدم بهره برداری و نزدیکی به مرکز بهداشت، معاونت عمرانی سازمان تلاش کرد با تغییر کاربری ساختمان روند ایجاد درمانگاه تسریع شود.
به گفته مدیر فنی و عمران شهری معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، این ساختمان دردو طبقه ساخته شده که مساحت هرطبقه 108 مترمربع بوده و دارای دو اتاق مجزا جهت پذیرش و معاینه بیماران و مسیر ورود و خروج جداگانه است.
پورزادی با بیان اینکه روند تغییر کاربری این ساختمان از 2۰ آبان آغاز و پس از انتخاب پیمانکار طرح اجرا و تغییرات اساسی درساختمان ایجاد شد اظهارداشت : تا پایان آذر روند بازسازی تکمیل و ساختمان به مرکز توسعه سلامت کیش تحویل داده خواهد شد.
وی با تقدیراز همکاری مدیریت پشتیبانی سازمان و شرکت عمران ، آب و خدمات کیش در آماده سازی این مجموعه گفت: با توجه به عرض کم خیابان بهار و عدم اجرای محوطه بیرونی ساختمان محوطه سازی و اجرای پارکینگ مورد نیاز به تعداد دوازده واحد برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده است.
ارسال به دوست چاپ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی