۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۳۱۱۰۵

کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ منتشر شد

کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ ازسوی کارشناس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تألیف و منتشر شد.
کتاب مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ منتشر شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این کتاب که از سوی اقبال زمان‌پور، کارشناس اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت تألیف و با همکاری انتشارات پژوهندگان منتشر شد در زمینه الکترونیک و آشنایی کلی با مشخصات مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ مورد استفاده در صنایع مخابرات، انتقال داده‌ها، گیرنده‌ها و فرستنده‌های صوتی و تصویری و... بوده و حاوی اطلاعات مفید و تخصصی برای کارکنان بخش‌های مخابرات، برق، الکترونیک و کامپیوتر است.
این کتاب که به‌تازگی چاپ نخست آن روانه بازار نشر شده، مشتمل بر ۴ فصل است که به موضوع‌هایی از قبیل مشخصات مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ، انواع ساختارهای رایج مبدل‌ها، شبیه‌سازی مبدل‌ها با نرم‌افزار، سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال و تبدیل این سیگنال‌ها به همدیگر و بررسی سخت‌افزار و ساختارهای مورد استفاده در این زمینه می‌پردازد.
زمان‌پور دانش‌آموخته کارشناسی ارشد الکترونیک است که با ۲۲ سال سابقه کار، به‌عنوان مسئول گروه الکترونیک بخش برق خدمات نگهداری و تعمیرات در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون مشغول خدمت است.
وی پیش از این نیز مقاله‌ای با عنوان نقش و اهمیت باتری‌ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در نخستین همایش ملی مهندسی برق در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به میزبانی دانشگاه آزاد ماهشهر ارائه کرده و اکنون نیز در حال تألیف کتابی با عنوان باتری‌ها و نقش آنها در آینده صنعت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی