۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۳۱۱۴۱

ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق

فرماندار بافق از ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق و احتمال قطع گاز در شهرستان بافق و بهاباد خبرداد و از مردم خواست به منظور جلوگیری از افت فشار گاز صرفه‌جویی کنند.
ترکیدگی لوله اصلی گاز در بافق
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمدمهدی طلایی مقدم  اظهار کرد: با توجه به حادثه ترکیدگی لوله اصلی جریان گاز شهری در مسیر بافق، شب گذشته احتمال قطع چند ساعته گاز شهری وجود دارد؛ لذا شهروندان به منظور جلوگیری از افت‌ فشار و قطع‌ گاز در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و تمهیدات لازم را برای آماده سازی وسایل گرمایشی غیرگازسوز داشته باشند.
وی با بیان این‌که عوامل شرکت گاز مشغول اصلاح و تعمیرات خط و رفع مشکل ایجاد شده هستند، افزود: با توجه به وسعت حادثه ایجاد شده، تعمیرات تا الان ادامه دارد.
محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد نیز گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد قطع گاز در هیچ نقطه از این شهرستان نبوده ایم، اما پایداری این شرایط بستگی به میزان مصرف و رعایت مردم دارد.
وی افزود: اگر در شهر حتی پس از ترمیم لوله گاز، قطعی گاز داشته باشیم، شرکت گاز برای وصل مجدد آن باید کنتورها را یکی یکی چک کند و این فرآیند مستلزم اختصاص زمان خاص خود است.
 

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی