۶
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۱۳۱۲۲۰

تیراندازی در پتروپالایشگاه ابوالفارس رامهرمز

پتروپالایشگاه ۵۰ هزار بشکه ای ابوالفارس رامهرمز که با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیون دلاری بخش خصوصی در شهریور ماه با حضور دکتر قالیباف رییس مجلس ، استاندار خوزستان و روسای کمیسیون انرژی مجلس در منطقه ابوالفارس رامهرمز کلنگ زنی شد امروز شاهد حوادث ناگواری بود.
تیراندازی در رامهرمز
تیراندازی در رامهرمز
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،طبق گفته شاهدان امروز تعدادی از عناصر معاند در حرکتی انتحاری اسلح های کلاشینکف اقدام به تیراندازی و  بستن رگبار به سمت تاسیسات این پتروپالایشگاه کردند.
گفته می شود این اقدام چند هفته قبل نیز در این منطقه تکرار شده بود اما متاسفانه علی رغم پیگیری های صورت گرفته هیچ اقدامی در خصوص برخورد با این عوامل صورت نگرفته است.
با توجه به اینکه پتروپالایشگاه ابوالفارس با سرمایه  بخش خصوصی در این منطقه محروم از شهر رامهرمز استان خوزستان اقدام به سرمایه گذاری کرده است اما متاسفانه هیچگونه امنیت جانی و مالی برای سرمایه گذاران در اینگونه مناطق محروم وجود ندارد.
پیگیری های خبرنگار نفت ما از مدیران پترو پالایشگاه ابوالفارس حاکیست که تمام نیروهایی که در این پتروپالایشگاه مشغول به فعالیت هستند از بومیان منطقه رامهرمز هستند.
از آنجا که سرمایه گذاری در مناطق محروم نیاز با تامین امنیت جانی و مالی سرمایه گذار دارد حتما باید با این دست اقدامات برخورد جدی صورت گیرد‌.
نکته قابل تامل این است که این شرکت و هلدینگ بالاسری آن در حال اجرای چندین پروژه نفت و گاز در دیگر نقاط استان خوزستان می باشند که امیدواریم با ایجاد امنیت لازم زمینه حضور و ادامه فعالیت سرمایه گذاران در مناطق محروم کشور باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


هر دم از این باغ بری می رسد تازهتر ازتازه تری می رسد