۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۳۱۳۶۸

پیشرفت پتروشیمی سبلان از مرز 97 درصد گذشت

مدیر عامل پتروشیمی سبلان گفت: طرح پتروشیمی سبلان با گذر از مرز پیشرفت 97 درصدی در آستانه تکمیل قرار دارد.
پیشرفت پتروشیمی سبلان از مرز 97 درصد گذشت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   محمد زالی مدیرعامل پتروشیمی سبلان اظهارکرد: این طرح ملی با به کارگیری افزون بر یک‌ هزار نفر نیروی انسانی در زمینی به مساحت 7 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پارس عسلویه در مراحل پایانی عملیات اجرائی قرار دارد.
وی  گفت: همزمان با عملیات شستشوی کلیه خطوط با آب، تست هوای خطوط اصلی گاز، Steam out، شستشوی شیمیایی خطوط، Oil Flashing و بارگذاری کاتالیست نیز در حال انجام است ،همچنین عملیات Dry Out جهت خشک کردن رآکتور اتوترمال و بخش Waste heat boiler، عملیات Passivation خطوط UG کولینگ پس از اتمام فلشینگ و همچنین عملیات Leak Test نیز طی روزهای آتی آغاز می شود.
مدیرعامل پتروشیمی سبلان ادامه داد: برای برقراری ارتباط تجهیزات با بخش کنترلی واحد نیز در زمینه ابزاردقیق، قسمت های مختلف کارخانه در حال اتصال و آماده در سرویس قرار گرفتن است.
زالی در پایان راه اندازی فلر سبلان را منوط به زمان تعمیرات اساسی پتروشیمی مرجان دانست و گفت: با توجه به اینکه عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی مرجان در دی ماه 99 انجام می شود، اتصال خط گاز پروژه سبلان و ورود آن نیز در دی ماه انجام و در نهایت راه اندازی فلر پروژه در انتهای دی ماه میسر می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی