۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۳۱۷۱۳

بهره‌برداری از طرح‌های درمانی در نفت

دو بخش بستری ۲۳ تخت‌خوابی (پشتیبان کووید ۱۹)، بخش داخلی - جراحی مردان، سه دستگاه کاربردی در آزمایشگاه و یک دستگاه سونوگرافی جدید در بیمارستان توحید جم به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از طرح‌های درمانی در نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با سفر به منطقه ویژه پارس جنوبی، ضمن بازدید از بیمارستان توحید جم و برگزاری نشست‌های مختلفی با رؤسای ستادی و مراکز درمانی، نمایندگان پزشکان عمومی و متخصص، مترون و پرستاران و کارکنان، از دو بخش بستری ۲۳ تخت‌خوابی (پشتیبان کووید ۱۹)، بخش داخلی - جراحی مردان، سه دستگاه جدید کاربردی در آزمایشگاه و یک دستگاه سونوگرافی بهره‌برداری کرد.
وی با تأکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات برای ارائه خدمات باکیفیت و مناسب است، به برگزاری نشست‌های هفتگی با حضور مدیران و رؤسای ستادی و سه منطقه تهران، اهواز و بوشهر اشاره کرد و گفت: روند پیگیری مسائل مطرح‌شده در این نشست‌ها به‌صورت جدی در حال پیگیری است و هدف، برقراری ارتباط مستقیم ستاد با مناطق برای افزایش امنیت خاطر کارکنان و جمعیت زیر پوشش است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به سیاست‌های سازمان درباره ضرورت توجه به مدیریت هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: تخصیص بودجه به مناطق مبتنی بر ارائه گزارش عملکرد است و هدف این طرح، ارائه راهکارهای عملیاتی در مدیریت هزینه‌ها و ارتقای سطح سلامت کارکنان است.
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تأکید بر شفاف‌سازی حوزه مالی عنوان کرد: اختصاص بودجه مبتنی بر گزارش عملکرد شامل تولید خدمت (سلامت و بهداشت)، طب صنعتی و طب خانواده است و مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات سازمان از سیاست‌های اصلی به‌شمار می‌رود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی