۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۱۳۱۷۸۰
جمشیدی :

اولویت اول من در پتروشیمی پردیس توجه به نیروی انسانی است

 اولین نشست مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی پردیس با مدیران و روسای واحدهای مختلف دیروز برگزار شد.
اولویت اول من در پتروشیمی پردیس توجه به نیروی انسانی است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دکتر غلامرضا جمشیدی در این نشست با تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس حسن ذوالفقاری مدیر عامل سابق پتروشیمی پردیس، برنامه های آینده شرکت را تشریح کرد.
 مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس گفت: بدون تردید موفقیت پتروشیمی پردیس با کار تیمی میسر شده و اعتلا و پیشرفت این شرکت بدون همراهی و کار تیمی به سرانجام نخواهد رسید.
وی همدلی و یکصدایی تیم مدیریتی و کارکنان را برای رسیدن به موفقیت الزامی دانست و اظهار داشت: منابع انسانی اولویت اول توجه بنده در شرکت است و شاید از جهاتی سرمایه انسانی از تولید هم مهمتر باشد و این منابع انسانی هستند که موفقیت و ارزش آفرینی در شرکت را تضمین می کنند.
مدیرعامل پتروشیمی پردیس ادامه داد: یک مدیرعامل موفق مدیرعاملی است که با همکارانش ارتباط قلبی داشته باشد و ورای ساختارهای رسمی و مدیریتی با همدلی و همراهی برای توسعه و پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش تلاش کند.
عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی پردیس گفت: سه اصل توکل بر خدا، کار تیمی و انجام درست کار درست باید سرلوحه تمام فعالیت های ما در پتروشیمی پردیس باشد. 
وی همچنین اولویت دیگر خود را بهبود امور در بخش بازرگانی ذکر کرد و افزود: در بخش بازرگانی نیز تمام تلاش خود را برای فروش بهتر و تهیه مایحتاج و تجهیزات سازمان به کار خواهیم گرفت. 
مدیرعامل پتروشیمی پردیس یکی از اولویت‌های کاری‌اش را بهره گیری از خرد جمعی و پرهیز از تک روی در پتروشیمی پردیس عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تسویه بدهی ها و ثباتی که به وجود آمده است، قطعا پردیس در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت و این وضعیت بدون شک در رفاه و آسایش پرسنل نیز تأثیر به سزایی خواهد داشت.
وی ادامه داد: خوشبختانه با مطالعه گزارش ها و با توجه به حضور مهندس اسکندری رییس مجتمع و تیم با تجربه ای که وی را همراهی می کنند در موارد فنی و تولید شرکت جای نگرانی وجود ندارد. 
مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به برخی چالش های پیش روی پتروشیمی پردیس گفت: مشکل قطعی گاز در زمستان یکی از معضلات و چالش هایی است که ما با آن روبرو هستیم، رایزنی هایی برای حل این مشکل صورت گرفته است و از مدیران شرکت و روسای بهره برداری می خواهم در این زمینه طرح های خود را ارائه دهند.
وی گفت: با توجه به شعار سال که جهش تولید و حمایت از تولید داخل است باید به سمت بومی سازی قطعاتی برویم که امکان تولید آنها در داخل کشور مهیاست و در کنار آن باید برای تأمین قطعات حساسی که هنوز بومی سازی نشده است ساز و کار مناسبی اندیشید.
مستندسازی تجربیات پیشکسوتان و متخصصین شرکت برای انجام امر مهم جانشین پروری از دیگر موارد بود که مدیرعامل پتروشیمی پردیس به ضرورت انجام آن پرداخت و گفت: باید با استفاده از توانمندی و تجربیات شرکت های دانش بنیان و گسترش همکاری با دانشگاههای معتبر ایران برای بومی سازی دانش ساخت تجهیزات و بهبود فرآیندها تلاش کنیم.
وی با تأکید بر ساماندهی نظام ایده ها و تشویق کارکنان صاحب ایده برای ایجاد انگیزش و ارتقای بهره وری گفت: انجام طرح های پژوهشی و فناوری در حوزه های موردنیاز باید مورد توجه قرار گیرد. 
در این مراسم مدیران و روسا پس از معرفی بخش های مختلف شرکت، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود به مدیرعامل ارائه دادند و در ادامه مدیرعامل به همراه دیگر مدیران از فازهای تولیدی شرکت پتروشیمی پردیس بازدید به عمل آوردند.
دکتر غلامرضا جمشیدی معاون بازرگانی پیشین شرکت پتروشیمی شازند هفته گذشته با حکم مهندس عباس کفاش طهرانی رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.








ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سید مصطفی حسینی
درود بر دکتر جمشیدی و توجه ایشان به پرسنلش
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی