۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۱۳۱۸۹۰

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

غلامحسین مظفری با صدور حکمی داریوش سلیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.
انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.
مظفری در این جلسه ضمن اشاره به شایستگی و تجربیات ارزنده سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت تعامل میان دستگاه های اجرایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: با توسعه زیرساخت های جزیره کیش، بسترهای لازم جهت معرفی این منطقه به عنوان پایلوتی برای ایران هوشمند در سطح کشور فراهم شده است.
وی تصریح کرد: با تدوین برنامه راهبردی سه ساله سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت ها در حوزه های مختلف این منطقه با جدیت تمام ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در آستانه پایان دوره دوازدهم دولت تدبیر و امید هستیم و جزیره از نظر ساختاری متفاوت تر از دیگر مناطق آزاد است خاطر نشان کرد: با هم افزایی دیگر مناطق آزاد کشور اقداماتی از جمله "آی تی، پنجره واحد، ارتقای کیفیت و سرعت برنامه های تدوین شده، تفاهم نامه حمل و نقل هوشمند" با جدیت تمام دنبال می شود.
 مظفری بر لزوم اهمیت اجرای تفاهم نامه های امضا شده با مجموعه های مختلف در قالب طرح های مطالعاتی اشاره داشت و افزود: تعریف چارچوب کلی برای ارزیابی طرح های مطرح شده و همچنین تسریع در اجرای آنها از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.
به گفته وی مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش یکی از ارکان اصلی این سازمان است؛ از این رو با به کار گیری دانش روز، فناوری های پیشرفته و همچنین برگزاری دوره های آموزشی فشرده در سطوح مختلف بر سرعت و کیفیت فعالیتها افزوده خواهد شد.
مظفری بر اهمیت فعالیت تمام حوزه های سازمان منطقه آزاد کیش از جمله حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در زمینه تامین مالی و به روز رسانی سیستم ها تاکید کرد و گفت: در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری به یک وضعیت مطلوبی رسیدیم و سرمایه گذاری و وضعیت طرح ها در این منطقه مشخص شده است و تا یک سال آینده شاهده تحولات اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای