۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۱۳۲۲۴۰

همکاری میان پتروشیمی پردیس و صنایع الکترونیک شیراز

شرکت پتروشیمی پردیس در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در حوزه فناوری و همچنین دستیابی به اصول مندرج در سند چشم انداز بیست ساله کشور در روز شنبه مورخ ۲۷ دیماه ۱۳۹۹  با شرکت صنایع الکترونیک شیراز (صا ایران) تفاهم نامه همکاری امضا نمود.
همکاری میان پتروشیمی پردیس و صنایع الکترونیک شیراز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   غلامرضا جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس  گفت: در شرایطی که کشور ما با تحریم های سخت و ظالمانه ای مواجه است ما باید با تکیه بر توان متخصصین توانمند داخلی به سمت بومی سازی تجهیزات رفته و برای مواجهه با شرایط پیچیده ای که ممکن است در آینده با کارشکنی طرف های خارجی به وجود آید از هم اکنون آمادگی لازم را ایجاد نماییم.
عضو هیئت مدیره پتروشیمی پردیس افزود: همچنین ما موظفیم شرایط لازم را برای تضمین تولید پایدار و تبدیل تهدید به فرصت ایجاد کنیم و برای این منظور از ظرفیت همه شرکت های توانمند و متخصص داخلی و بومی بهره خواهیم برد.
وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت های شرکت های ایرانی در عرصه تولید تجهیزات و مهندسی معکوس قطعات با تکنولوژی بالا اظهار داشت: شرکت صنایع الکترونیک شیراز در حوزه تجهیزات مخابراتی با تکنولوژی بالا فعالیت های ارزنده ای را در سطح کشور انجام داده است که در تفاهم نامه ای که با این شرکت منعقد شده پروژه های متعددی در زمینه مهندسی معکوس قطعات، تحقیقات، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و تعمیر و نگهداری سیستم ها تعریف شده است و پروژه های تحقیقاتی مشترک یا مجزا برای رفع نیازهای کوتاه مدت و بلندمدت در حوزه های الکترونیک، ابزار دقیق، کنترل، مخابرات و کالیبراسیون و همچنین شناسایی سیستم های کنترلی و ابزار دقیق موجود و طراحی، تولید یا تأمین سیستم های مدرن تر مورد نیاز شرکت نیز پیش بینی شده است.
طراحی، بهینه سازی، ساخت و مهندسی معکوس زیرسیستم ها و سیستم های الکتریکی، مکانیکی و الکترومکانیک مورد نیاز شرکت، همکاری در تست و کالیبراسیون تجهیزات و ابزار با استفاده از امکانات و آزمایشگاه های صا ایران، تعمیر و نگهداری سیستم و زیر سیستم های مورد نیاز شرکت و نصب و راه اندازی زیرسیستم های الکتریکال، ابزار دقیق و الکترومکانیک مورد نیاز شرکت، بخش های دیگری از مفاد این تفاهم نامه بود که مدیرعامل پتروشیمی پردیس به آنها اشاره نمود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت صنایع الکترونیک شیراز در زمینه طراحی، ساخت و بومی سازی تجهیزات مورد نیاز شرکت از جمله بردهای الکترونیکی و قطعات مکانیکی، تأمین قطعات و تجهیزات پرمصرف شرکت در حوزه سیستم های الکتریکال و ابزار دقیق و الکترومکانیک، برگزاری و اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت تخصصی و طراحی و اجرای سیستم های نظارتی و حفاظت پیرامونی نیز با پتروشیمی پردیس همکاری خواهد نمود.
مدیرعامل پتروشیمی پردیس در پایان گفت: در راستای بهره برداری حداکثری از توان و ظرفیت شرکت های زیرمجموعه سهامدار عمده شرکت پتروشیمی پردیس، در ابتدای هفته جاری بازدیدی نیز از صنایع شهدای فجر شیراز به عمل آمده است.
 این شرکت از دهه هشتاد به عرصه بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد ورود کرده است و با توسعه ظرفیت های دانش بنیان، توانمندی مهندسی معکوس، طراحی و ساخت پیچیده ترین مکانیزم ها و قطعات صنعتی را دارد. پتروشیمی پردیس در نظر دارد طی تعاملی دوسویه، دانش و تجربیات فنی متخصصین خود را برای طراحی و مهندسی معکوس از قطعات ضروری و مورد نیاز خود در اختیار این شرکت قرار داده و از توانایی تولید با کیفیت و ارزشمند این گروه صنعتی استفاده نماید .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احسنت
عالی بود
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی