۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۱۳۲۳۹۸
خبر خوش برای کارکنان پیمانکاری پتروشیمی پردیس؛

کارانه ۷۰۰ تومانی برای کارکنان پتروشیمی پردیس

 به پیشنهاد مدیرعامل پتروشیمی پردیس و با موافقت اعضای هیئت مدیره، به هر یک از کارکنان پیمانکاری پتروشیمی پردیس کارانه ۷۰۰ هزار تومانی پرداخت می شود.
کارانه ۷۰۰ تومانی برای کارکنان پتروشیمی پردیس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    غلامرضا جمشیدی مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اعلام این خبر اظهار داشت: در نخستین روزهای حضور خود در پتروشیمی پردیس بهبود وضعیت منابع انسانی را به عنوان اصل محوری و زیربنایی برنامه های خود در شرکت اعلام نمودم، چرا که معتقدم سرمایه انسانی، ارزش آفرینی و موفقیت شرکت را تضمین می کند و توجه به رفاه منابع انسانی، سلامتی و رضایت شغلی آنها، افزایش بهره وری و نتیجه بخشی اهداف و استراتژی ها را در پی خواهد داشت. به همین منظور و در جهت ایجاد عدالت در نظام پرداخت کارانه ها، در جلسه روز گذشته هیئت مدیره پیشنهاد اختصاص کارانه ۷۰۰ هزار تومانی به کارکنان پیمانکاری پتروشیمی پردیس ارائه شد که الحمدلله مورد موافقت اکثریت اعضای هیئت مدیره قرار گرفت و به تصویب رسید.
وی با بیان جزئیاتی از شیوه پرداخت کارانه به پیمانکاران اذعان کرد: برای هر نفر به طور متوسط ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان کارانه پیش بینی شده است و مبلغ پرداختی نهایی با پیشنهاد روسای امور و براساس کارآیی و بهره وری هر یک از نیروها تعیین خواهد شد.
عضو هیئت مدیره پتروشیمی پردیس گفت: برای توزیع عادلانه کارانه بین نیروها، شاخص های دقیقی تعریف شده و براساس امتیازاتی که روسای واحدها تعیین می کنند میزان کارانه هر یک از کارکنان مشخص خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که گرفتاری های معیشتی بر سر راه افراد سایه گسترده است، مدیران پتروشیمی پردیس تمام تلاش خود را برای افزایش میزان برخورداری و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان به کار خواهند بست و امیدواریم این اقدامات باعث رضایتمندی کارکنان زحمتکش و تلاشگر پتروشیمی پردیس باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی