۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۳۲۵۷۸

پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای دهه فجر

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس  در پیامی دهه مبارک فجر را تبریک گفت.
غلامرضا جمشیدی
غلامرضا جمشیدی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در پیام  غلامرضا جمشیدی  آمده است:
انقلاب اسلامی ایران، انقلابی تحول آفرین در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی بوده و در طی سال ها دستاوردهای بی نظیری را حتی در سخت ترین شرایط به ارمغان آورده است. 
 ارتقا جایگاه ایران در مناسبات سیاسی، نظامی و امنیتی دنیا، گسترش عدالت اجتماعی، رشد علمی و صنعتی و پیشرفت فوق العاده در حوزه های پزشکی و فناوری هسته ای از دستاوردهای ماندگار و ارزشمند انقلاب اسلامی در چهل و دو سال عمر بابرکت آن است.
 صنعت پتروشیمی در ایران که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی رشد چشمگیری نداشت، با پیروزی انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن 8 سال جنگ تحمیلی، با سرعت بالایی در بخش های توسعه ای به پیشرفت های قابل توجهی دست یافت، به طوری که ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی از یک میلیون و 604 هزار و 100 تن در سال 1357 به بیش از 76 میلیون تن در سال 1399 رسیده است. یعنی به عبارتی ظرفیت تولید در این صنعت ارزش آفرین حدود 48 برابر رشد داشته است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، فرا رسیدن چهل و دومین بهار پیروزی و طلیعه فجر انقلاب را به ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران، به ویژه همکاران پرتلاش پتروشیمی پردیس که با جهاد شبانه روزی در عرصه تولید، برای عظمت و اقتدار ایران عزیزمان تلاش می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
امید است که در سایه الطاف الهی و با همت سخت کوشان این مرز و بوم، ایران عزیزمان با عبور از سختی ها و ناملایمات به اوج اقتدار و جایگاه رفیعی که شایسته و درخور این همه ظرفیت و نعمت است دست یابد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی