۳
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۱۳۲۸۵۴
ثبت رکورد ۱۰۰ درصدی تولید متانول در پتروشیمی مرجان؛

جهش تولید در پتروشیمی مرجان عملیاتی شد

دکتر " انصاری نیک " مدیرعامل پتروشیمی مرجان از ثبت رکورد ۱۰۰ درصدی ظرفیت تولید محصول پس از اتمام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی در این واحد پتروشیمی خبر داد.
سپهدار انصاری نیک
سپهدار انصاری نیک
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما"، مدیر عامل پتروشیمی مرجان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دستیابی به ظرفیت کامل اسمی و ثبت رکورد ۱۰۰ درصدی تولید محصول پس از انجام موفق پروژه تعمیرات اساسی  و رفع گلوگاه تولید در این مجتمع خبر داد.
وی گفت : پتروشیمی مرجان مهمترین رخداد فنی مهندسی خود را در تاریخ ششم دی ماه سال جاری آغاز و پس از چهار هفته تلاش شبانه روزی در ارتباط بامراحل موفقیت آمیز تعمیرات واحد های تولیدی و ارتقاء خط PRG امروز سه شنبه ۲۱بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر مدار تولید با ظرفیت کامل اسمی قرار گرفت  و به این ترتیب افزایشی ۲۰ درصدی در ظرفیت تولید ایجاد شد. 
دکتر "  انصاری نیک " افزود : تلاش ما بر این بود که تولید را به حداکثر ظرفیت اسمی برسانیم ، با انجام موفق عملیات  OVERHAUL ونیز بروز رسانی تجهیزات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این هدف محقق شد و به رکود ۱۰۰ درصدی تولید محصول رسیدیم.
وی اظهار کرد :  هدف از انجام این اقدام بزرگ  رفع گلوگاه تولید که از ابتدای راه اندازی و اشتباهات لایسنسور زیر ظرفیت اسمی کارمیکرد با بهره گیری از تمام ظرفیت برای تحقق عملی جهش ۲۰ درصدی در تولید بود .
دکتر " انصاری نیک " با قدر دانی از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران در انجام موفق تعمیرات اساسی و دستیابی به ظرفیت حداکثری تولید  اعلام کرد : تجربه و دانش مهندسی مدیران و کارکنان پتروشیمی مرجان زمینه ای فراهم کرد که با اتکا ء به توانمندی داخل و بصورت کاملا بومی مجتمع را با ضریب بالای موفقیت ودر شرایط ایمن تعمیر و  راه اندازی نماییم. 
مدیر عامل پتروشیمی مرجان با بیان تأثیرگذاری صنعت پتروشیمی در تحول اقتصادی کشور از این مجتمع صنعتی به عنوان مجموعه ای پیشرو از حیث اهمیت محصولات تولیدی یاد کرد و تصریح نمود : طرح متانول هفتم پتروشیمی مرجان باویژگیهای ممتازی که دارد به عنوان یکی از طرح های پیشرو در تولید متانول با ظرفیت ۵۰۰۰ تن در روز و یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال این مجتمع صنعتی را در زمره یکی از صادر کننده گان بزرگ پتروشیمی کشور قرار داده است .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمد
سلام . جناب انصاری نیک خواهشا یه نگاهی به لیست نفراتی که منتظر جذب از هستن بندازید الان ۶ ماهه منتظریم .تشکر
عظیم پرتو
سلام و درود . انشاا... در رده های بالاتر به لطف و رحمت خداوند