۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۱۳۳۰۳۷

صادرات گاز روسیه به فرانسه ۱.۵ برابر شد

شرکت گازپروم روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که صادرات گاز به فرانسه از ابتدای سال تقریباً ۱.۵ برابر افزایش یافته است. این در حالی است که ذخایر موجود در مخازن زیرزمینی فرانسه به زیر ۳۰ درصد رسیده است.
صادرات گاز روسیه به فرانسه ۱.۵ برابر شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   تولید کننده برتر گاز روسیه در این بیانیه نوشت: تقاضا برای گاز طبیعی در کشورهای اروپایی با وجود زمستان سرد در حال افزایش است. ذخایر موجود در مخازن زیرزمینی اروپا نیز رو به کاهش هستند.
گازپروم گفت: طبق آمار زیرساخت گاز اروپا، میزان ذخایر گاز در مخازن زیرزمینی فرانسه کاهش یافته و به زیر 30 درصد رسیده است.
این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که آلمان در ده روز اول فوریه خرید گاز روسیه را 47.8 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داده و افزود که زمستان سرد تقاضای گاز در اروپا را افزایش داده است.
این هلدینگ قبلاً اعلام کرده بود که صادرات گاز توسط گازپروم به کشورهای غیر عضو سازمان کشورهای مستقل همسود از 1 ژانویه تا 15 فوریه با 36.5 درصد افزایش (یا 7.4 میلیارد متر مکعب) به 27.5 میلیارد متر مکعب افزایش یافت.
به طور خاص، خریدها توسط مصرف کنندگان بزرگ گاز روسیه مانند آلمان (35.5 درصد) ، ترکیه (30.5 درصد) ، ایتالیا (112.7 درصد) ، فرانسه (43.7 درصد) ، لهستان (63.7 درصد) و هلند (با 8.4 درصد) صورت گرفت.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی