۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۱۳۳۳۷۰

طرح CTEP پتروپارس رکورد کار بدون حادثه را زد

پتروپارس با انجام ۶۵۰ هزار نفر-ساعت کار از آغاز اجرای طرح ساخت واحد فرآورش مرکزی (CTEP) میدان آزادگان جنوبی، یک سال بدون حادثه را رقم زد.
طرح CTEP پتروپارس رکورد کار بدون حادثه را زد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    ارزیابی شاخص‌های واکنشی HSE در طرح ساخت واحد فرآورش مرکزی نشان می دهد که با گذشت حدود یک سال از آغاز اجرای این طرح، با وجود انجام 650 هزار نفر- ساعت کار در زمینه‎های مختلف، هیچگونه حادثه‎ای رخ نداده است.
این موفقیت، که در نوع خود بی نظیر است، با رعایت الزامات HSE مطابق با اهداف پروژه، برگزاری آموزش‌های HSE و آموزش‌های حین کار، افزایش آگاهی پیمانکاران زیرمجموعه نسبت به عوامل حادثه ‎ساز، شناسایی و ارزیابی نقاط حادثه خیز کارگاه، مدیریت ریسک‌ها، اجرای کنترل‌ها و پایش فعالیت‌ها، صدور گزارشات آنومالی (موارد ناایمن) و بر طرف کردن آنها در موعد مقرر، محقق شده است.
گفتنی است، هم اکنون در کارگاه طرح ساخت واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی، بیش از 440 نفر در قالب شرکت پتروپارس ایران و پیمانکاران در زمینه‎ های شمع‎ کوبی، عملیات خاکبرداری، احداث فندانسیون‎ ها، احداث ساختمان‎ های صنعتی و غیرصنعتی، ساخت کمپ ‎های مهندسی و دفاتر کارگاهی و ساخت مخازن فرآیندی در حال فعالیت هستند و به زودی با شروع به کار پیمانکاران ساخت و نصب استراکچرها و مخازن آتشنشانی این تعداد افزایش می‎یابد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی