۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
کد مطلب : ۱۳۳۴۰۵

۵۷ روستای فریدونشهر در سرما گاز ندارد

فرماندار فریدونشهر گفت: ۵۷ روستای این شهرستان علی رغم دمای منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد از نعمت گاز رسانی محروم هستند.
۵۷ روستای فریدونشهر در سرما گاز ندارد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رضا صفری ضمن انتقاد از عدم توزیع عادلانه ثروت در استان اصفهان اظهار داشت: در این زمینه قدرت و نفوذ افراد تأثیر بسزایی دارد و مناطق حاشیه‌ای استان اصفهان نیز مانند بسیاری از نقاط در کشور از دریافت ثروت محروم مانده‌اند.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان شهرستان‌های خور و بیابانک، سمیرم و فریدونشهر طی سال‌های اخیر در توزیع ثروت سهم کمی داشته‌اند، ابراز داشت: این امر موانع زیادی را برای توسعه در این شهرستان ایجاد کرده است.
فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه ۵۷ روستای شهرستان این شهرستان از نعمت گاز محروم هستند، ادامه داد: این در حالی است که دمای هوا در این روستاها منفی ۱۲ درجه سانتی‌گراد است.

آبرسانی با تانکر به ۴۰ روستای فریدونشهر
وی همچنین با بیان اینکه تنها ۳۷ روستای فریدونشهر تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است، اضافه کرد: البته باید توجه داشت که شرایط جغرافیایی در فریدونشهر خاص است و اجرای پروژه اعتبار خاص می‌خواهد.
صفری با بیان اینکه ۴۰ روستای شهرستان فریدونشهر با تانکر آبرسانی می‌شود، افزود: این در حالی است که در این شهرستان منابع آبی مناسبی وجود دارد.
وی در خصوص نیتراته بودن آب فریدونشهر نیز ابراز داشت: در این زمینه با توجه به اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر نیتراته بودن آب در این شهرستان به حداقل رسیده است.

تحصیل مجازی در فریدونشهر دچار چالش است
فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه در زمینه ارتباطات و تحصیل مجازی روستاییان فریدونشهر دچار مشکل هستیم، اضافه کرد: در این زمینه به دلیل صعب العبور بودن دچار مشکلات اساسی هستیم و دانش آموزان با چالش جدی رو به رو هستند.
وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم در روستاها به دلیل جمعیت کم برگزاری مدارس را به صورت نیمه حضوری دنبال کرده‌ایم، ادامه داد: در برخی از روستاها نیز امکان تحصیل بسیار سخت است.
صفری با اشاره به اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان فریدونشهر ابراز داشت: ۸۰ درصد مسیر تحت پوشش قرار گرفته است و تنها ۲۰ درصد از این پروژه باقی مانده است.
وی با تاکید بر طی چند دوره بی توجهی به منطقه فریدونشهر آسیب‌های جدی را به این منطقه وارد کرده است، افزود: این در حالی است که از سال ۹۴ تاکنون اقداماتی برای ارائه خدمات در این شهرستان در دستور کار قرار دارد که منجر به مهاجرت معکوس شده است.

منبع: مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی