۶
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۳۳۵۶۸
اختصاصی " نفت ما " ؛

ضرورت ورود نهادهای نظارتی به هزینه های صورت گرفته در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان

اطلاعات رسیده به "نفت ما" نشان می دهد که واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان که در زمان محمود مخدومی به بهره برداری رسیده دارای حاشیه های فراوان از جمله در خرید تجهیزات صورت گرفته در این پتروشیمی حکایت دارد.
ضرورت ورود نهادهای نظارتی به هزینه های صورت گرفته در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   قرار بود که با راه‌اندازی واحد ۶۰۰، تولید وی سی ام و در نتیجه پی.وی.سی در گریدهای مختلف در پتروشیمی آبادان از سر گرفته شود اما بررسی ها نشان میدهد که محصول این شرکت در بورس کالا به دلایل مختلف به سختی و با تناژ پایین فروخته می شود.
"نفت ما" بزودی گزارش مبسوطی از این پروژه و هزینه های صورت گرفته در آن که شائبه وجود فساد را نشان میدهد منتشر خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ایرج ناصر
لطفا قبل از درج خبر از صحت اون اطمینان حاصل کنید. اگر دنبال خبردرست هستید سری به پتروشیمی آبادان بزنید و با پیمانکاران ( نه کارفرما) صحبت کنید تا ببینید عده ای چه بلایی سرپروژه ای درآوردند که اگر تبودند دلسوزان، الان به جای واحد ۶۰۰، با یک شهر آبادان ویران را با هزاران آسیب دیده روبرو می شدید. بنده از ابتدا در پروزه حصور داشتم و نمونه ای از خیانتها را یکسال پیش به درخواست شستا برای ایشان فرستادم. اسناد و مدارک خیانت عده ای که پروژه را به بیراهه بردند موجوداست. در مورد فروش محصولات هم خبرتون نادرسته چون پیش فروش شده است.
سلام
خداوند به همه عزیزان دلسوزی همچون‌ دکتر ناصر و دیگر یاران عمری با عزت عطا کند که واقعا اگر حضور نداشتند به هیچ وجه پروژه واحد ۶۰۰ پتروشیمی به سر انجام نمی. سید
از قدیم گفتند چوب که برمی داری گربه دزده فرار می کنه
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی