۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۳۳۵۹۲

کتاب «مروری بر ۳۱ سال آمار انرژی کشور»

کتاب «مروری بر ۳۱ سال آمار انرژی کشور» با هدف رفع نیاز مسئولان، مدیران، پژوهشگران و متخصصان کشور به منابع آماری معتبر، از طریق پورتال وزارت نیرو در دسترس قرار گرفت.
کتاب «مروری بر ۳۱ سال آمار انرژی کشور»
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    این کتاب به‌منظور رفع نیاز مسئولان، مدیران، پژوهشگران و متخصصان کشور به منابع آماری معتبر و همچنین ایجاد دسترسی مناسب، سریع و آسان به اطلاعات انرژی منعکس شده است. دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان برق و انرژی وزارت نیرو در سال‌های اخیر تلاش کرده تا ضمن ارائه اطلاعات جامع و دقیق، مجموعه‌ای از اطلاعات پایه‌ای را به‌صورت زمانی از سال ۱۳۶۷ منتشر کند.
این کتاب با ۹۷ صفحه در برگیرنده مجموعه‌ای از داده‌های آماری است که در فواصل زمانی منظم از چند دهه گذشته از سوی وزارت نیرو جمع‌آوری شده و شامل بخش‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی، گاز طبیعی، برق و انرژی‌های تجدیدپذیر، زغال سنگ و محصولات حاصل از آن و انرژی و محیط زیست است.
کتاب «مروری بر ۳۱ سال آمار انرژی کشور» برای استفاده علاقه‌مندان، روی سایت دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد کلان برق و انرژی وزارت نیرو به نشانی Http://pep.moe.gov.ir قرار گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی