۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۳۳۶۱۹

تقدیر معاون اقتصادی ساتا از مدیر عامل پتروشیمی پردیس

 سید بابک ابراهیمی، معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) با اهدای لوح سپاس از غلامرضا جمشیدی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس به‌ پاس تلاش های بی شائبه در رویارویی با شرایط سخت اقتصادی و کسب دستاوردهای متعدد، تقدیر و تشکر کرد.
تقدیر معاون اقتصادی ساتا از مدیر عامل پتروشیمی پردیس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   در بخشی از این لوح خطاب به مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس، آمده است: "همگی ما به خوبی آگاهیم که سال ۱۳۹۹ در حالی به پایان رسید که مرزهای جغرافیای اقتصادی ایران اسلامی مان تحت هجوم سازمان یافته امپریالیسم اقتصادی جهان و با شبیخون تحریم، تهدید و بایکوت رسانه‌ ای شدید مواجه شد.
 در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این شرایط ساتا و صندوق های بازنشستگی و بیمه نیروهای مسلح نیز با بیشترین فشار اقتصادی دست و پنجه نرم نمودند، لیکن تلاش‌های شما در مجموعه اقتصادی تحت‌ مدیریت، دستاوردهای متعددی را پدید آورد که به اعتراف بسیاری از فعالان صنعت و هر منتقد منصفی شایسته تقدیر بوده است. این تلاش شما بود که توانستیم با این فشار سخت اقتصادی به رویارویی بپردازیم و از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.
معاون اقتصادی ساتا در بخش پایانی این لوح با تقدیر از همکاران واحدهای مختلف پتروشیمی پردیس تصریح کرده است: یقین دارم با نیروی تفکر بالا و روحیه ارزشی شما و همکاران عزیز، آن مجموعه معظم روز به روز به سمت بالندگی بیشتر پیش خواهد رفت.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی