۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳
کد مطلب : ۱۳۵۳۲۳

سفارش پتروپارس به پیمانکاران و سازندگان داخلی

مدیرعامل گروه پتروپارس از واگذاری بیش از ۱۶۵ میلیون یورو کالا و تجهیزات طرح ساخت واحد فرآورش مرکزی میدان آزادگان جنوبی (CTEP) به پیمانکاران، سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی خبر داد.
سفارش پتروپارس به پیمانکاران و سازندگان داخلی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حمیدرضا مسعودی با تأکید بر حمایت حداکثری از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی گفت: در جریان اجرای عملیات ساخت بزرگ‌ترین واحد فرآورش نفت ایران تاکنون ۴۷ قرارداد با مشاوران، تأمین‌کنندگان و پیمانکاران اجرایی داخلی امضا شده است.
وی با بیان اینکه بخش کالا و تجهیزات از مهم‌ترین بسترهای حمایت از سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی است، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۳ آگهی دعوت به مناقصه با ارزش برآوردی بیش از ۱۶۵ میلیون یورو برای سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی ارسال شده است که می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد یا تثبیت بیش از ۱۰ هزار شغل در کشور شود.
مدیرعامل گروه پتروپارس با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۹ قرارداد سفارش کالا نهایی شده است، افزود: بخشی از این قراردادها مربوط به ساخت و تأمین کالای کمپرسورهای ناحیه گاز، ترانسفورماتورهای برق (قدرت و توزیع)، خطوط لوله روزمینی و زیرزمینی، پکیج تولید نیتروژن، کولرهای هوایی، مبدل‌های حرارتی، پکیج هوای ابزاردقیق، پکیج TEG، کابل‌های کنترل و ابزاردقیق و اسکلت فلزی است که مراحل ساخت آنها در جریان است.
مسعودی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات داخلی را از سیاست‌های راهبردی پتروپارس دانست و تأکید کرد: با حمایت‌های انجام‌شده به‌طور حتم شرکت‌های ایرانی قادر خواهند بود نیازهای ما را در پروژه‌های مختلف تأمین کنند، به‌نحوی که بتوانیم طرح‌ها و پروژه‌ها را به‌طور کامل با توان داخلی اجرا و بهره‌برداری کنیم.
وی تصریح کرد: حدود ۶۵۰ نفر در محل کارگاه پروژه در حال فعالیت‌اند که بیش از ۸۰ درصد آنان بومی هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی