۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۵۳۴۰

تامین کاتالیست پتروشیمی لرستان توسط خوارزمی

قرارداد تولید و تحویل دهی کاتالیست های شیفت دما بالا (HTS) نخستین همکاری گسترش فناوری خوارزمی با پتروشیمی لرستان (پتروشیمی خرم آباد) را در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است.
تامین کاتالیست پتروشیمی لرستان توسط خوارزمی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   پس از اینکه در اواخر سال ۱۳۹۹ مجموعه مذاکرات و مکاتبات فنی و بازرگانی با مجتمع صنعتی پتروشیمی لرستان در خصوص چندین کاتالیست مورد نیاز آن مجتمع آغاز شد، قرارداد تولید و تحویل دهی کاتالیست های شیفت دما بالا (HTS) نخستین همکاری گسترش فناوری خوارزمی با پتروشیمی لرستان (پتروشیمی خرم آباد) را در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ رقم زد.
کاتالیست های HTS وظیفه کاهش میزان غلظت مونوکسید کربن در جریان گاز سنتز و افزایش میزان غلظت هیدروژن را بر عهده دارند و لذا استفاده از یک کاتالیست با فعالیت کاتالیستی بالا و طول عمر، پایداری و عملکرد مناسب در طی زمان، تضمین کننده این مهم می باشد. تولید این کاتالیست ها مطابق با مشخصات مورد نیاز کارفرما بلافاصله آغاز گردید و محموله کامل کاتالیست های HTS در اردیبهشت  ماه سال جاری به شرکت پتروشیمی لرستان تحویل دهی گردید.
پتروشیمی لرستان که یکی از اعضای هلدینگ پتروشیمی باختر و بخشی از خط لوله اتیلن غرب می باشد، با تولید سالانه حدوداْ ۳۰۰ هزار تن پلی ‌اتیلن سنگین (HDPE) و سبک خطی (LLDPE)، هم‌چنین ۳۰هزار تن بوتن وان، از بزرگ‌ترین واحدهای پلیمری در ایران است که خوراک واحدهای صنعتی پایین دستی و انواع مصارف پلاستیک (مانند: لوله، کابل و انواع فیلم ها …) را تأمین می نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی