۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۳۵۵۲۲

غلامپور مدیرعامل پتروشیمی کیان شد

اسدالله غلامپور مدیرعامل اسبق پتروشیمی امیرکبیر، با حکم دکتر وحید محمودی مدیرعامل هلدینگ نفت وگاز پارسیان به عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی کیان منصوب شد.
اسدالله غلامپور
اسدالله غلامپور
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "، پیش از این سید رحیم شریف موسوی به مدت یکسال سمت مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان از زیرمجموعه های هلدینگ نفت و گازپارسیان را بر عهده داشت.
 
اسدالله غلام پور نیز از مدیران با سابقه صنعت پتروشیمی است که دارای سوابق اجرایی متعددی از جمله  نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ،عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر،قائم مقام شرکت نفت سپاهان،رییس هیات مدیره شرکت نفت اوجان شیمی،عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نفت ISD ترکیه ،عضو هیات مدیره شرکت نفتی SPD ، امارات متحده عربی را در کارنامه خود دارد.
 
شرکت پتروشیمی کیان در سال 1391 به منظور اجرای طرح الفین 12 در زمینی به مساحت 78 هکتار در فاز دوم منطقه ویژه پتروشیمی عسلویه تأسیس شد. الفین دوازدهم به صورت یک مجتمع الفین آروماتیک به همراه واحدهای پایین دستی با ظرفیت تولید سالانه 000ر478ر7 تن محصولات میانی و نهایی است که بزرگترین مجتمع متمرکز پتروشیمی در جهان محسوب می گردد. این طرح عظیم شامل واحدهای پیش تفکیک خوراک مایع، آروماتیک، الفین، اتیل بنزن، آلفا الفین، پروپیلن اکساید و بوتادین می باشد که تولید انواع محصولات از خانواده آروماتیک ها، زایلینها و صنایع پایین دستی اتیلن را در بر میگیرد. میزان خوراک سالانه پیش بینی شده در این طرح بالغ بر000ر590ر4 تن، شامل 000ر000ر3 تن میعانات گازی از محل فازهای 4 و 5 و 000ر900 تن اتان از محل فازهای 13 و 14 میادین گازی پارس جنوبی و همچنین 000ر350 تن C3+ از الفین های پنجم و یازدهم و 000ر340 تن برش سبک از آروماتیک چهارم می باشد. گروه گسترش نفت و گاز پارسیان مالکیت 60% طرح مذکور را در اختیار دارد.
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی