۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۳۵۵۶۱
مدیرعامل پتروشیمی مرجان از شرکت ملی پتروشیمی خواستار شد؛ 

ضرورت افزایش تولید گاز اکسیژن در پتروشیمی دماوند جهت رفع نیاز سبلان

 " سپهدار انصاری نیک " مدیر عامل پتروشیمی مرجان خواستار عدم اجرای  کاهش بیش از ۱۰ درصدی تولید در این واحد پتروشیمی برای رفع نیاز شرکت سبلان شد و در این خصوص از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت دماوند  در خواست کرد که با در پیش گرفتن مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی زمینه تولید گاز اکسیژن در پتروشیمی دماوند برای رفع نیاز شرکت سبلان فراهم گردد تا ما در کوتاهترین زمان ممکن به ظرفیت اسمی خودمان برگردیم.
سپهدار انصاری نیک
سپهدار انصاری نیک
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    دکتر انصاری نیک، مدیر عامل پتروشیمی مرجان در ارتباط با وضعیت تولید در این واحد پتروشیمی اظهار کرد:  در سال ۹۹ به همت مضاعف همه عوامل و مجموعه های دست اندر کار و نیز در سال جهش تولید ما موفق شدیم با اجرای تعمیرات اساسی و اصلاح خط PRGبه میزان ۲۰ درصد به ظرفیت  بیفزائیم و ۱۰۰۰ تن در روز به تولید متانول در پتروشیمی مرجان اضافه شود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی مرجان در ادامه توضیح داد: در شرایط کنونی شرکت پتروشیمی سبلان در مرحله راه‌اندازی است در حالیکه اکسیژنی برای ادامه تولید در این شرکت وجود ندارد. بنابر درخواستی که شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ما داشت توافق شد که ما ۱۰ درصد کاهش ظرفیت بدهیم که البته ما در راستای منافع ملی و پشتیبانی و مانع زدائی از تولید همکاری کردیم. اما با توجه به تعهدی که به بازپرداخت وام سرمایه گذاری خارجی داریم تمایل داشتیم که در ظرفیت کامل کار کنیم و تعهدات ارزی مان را هرچه سریعتر به اتمام برسانیم، تا شرکت در مسیر سودآوری قراربگیرد و لذا من از همین جا از مسئولین محترم به خصوص شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پتروشیمی دماوند استدعا دارم که با در پیش گرفتن مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی زمینه تولید گاز اکسیژن را در پتروشیمی دماوند برای رفع نیاز شرکت سبلان فراهم کنند تا ما بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن به ظرفیت اسمی خودمان برگردیم. این موضوع مطالبه ما و همه مجموعه پتروشیمی مرجان است و سال ۱۴۰۰ که در واقع سال پشتیبانی از تولید و مانع زدایی است انشالله این اقدام که شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت دماوند خواهند داشت پشتیبانی و مانع زدایی از ما برای تداوم تولید حداکثری خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمود بناوی
باسلام وصلوات برمحمد وآل محمد(ص)
خدمت جناب دکترانصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی مرجان
باسلام واحترام
تبریک میگم هم انتصاب شایسته جنابعالی را به مدیریت پتروشیمی مرجان وهم تبریک میگم موفقیت های جنابعالی را دراین مدتی این مسئولیت را عهده دارشدید.
موفق وپیروز وتندرست باشید.
ارادتمند شما
دکتر محمود بناوی
۰۹۱۷۷۳۶۴۴۲۹