۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۳۶۱۶۹

برگزاری آزمون نفتی به میزبانی زاگرس جنوبی

آزمون صلاحیت حرفه ای ۴۲ نفر از کارکنان عملیات حفاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به میزبانی شرکت بهره‌بردرای نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار می‌شود.
برگزاری آزمون نفتی به میزبانی زاگرس جنوبی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    مدیر منابع انسانی این شرکت، گفت: با توجه به لزوم کسب صلاحیت حرفه‌ای از سوی افراد شاغل در مشاغل مرتبط با عملیات حفاری با هدف به حداقل رساندن مخاطرات، حوادث، افزایش ایمنی و کیفیت انجام عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریا،دوره‌های آموزشی مدیریت کنترل فوران چاه (well intervention pressurecontrol level ۲ , ۴ ) کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به میزبانی زاگرس جنوبی در حال برگزاری است.
مهندس حسین شکوری فر، افزود: بسته آموزشی دوره پیش از این بصورت آنلاین با هماهنگی مرکز آموزش محمودآباد جهت کارکنان شاغل بر روی سمت های مرتبط با عملیات حفاری برگزار شده بود و آزمون نهایی صلاحیت حرفه ای مربوط به این دوره ها با همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نظارت شرکت ملی نفت ایران در ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به صورت آنلاین در حال برگزاری است.
شکوری‌فر، گفت: در حال حاضر این دوره برای پنج گروه از کارکنان زاگرس جنوبی و ۲ گروه از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و در مجموع ۴۲ نفر از کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به صورت متمرکز در حال اجرا است.
وی، با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است و آزمون آن در شرایط سختگیرانه ای برگزار می شود، ادامه داد: با همکاری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از ایجاد زیر ساخت‌ها و بستر مناسب و تجهیز کارگاه مرکز آموزش ساختمان معدل این شرکت، این مرکز آموزش به عنوان یکی از مراکز معتبر و مورد تایید شرکت ملی نفت ایران جهت برگزاری آزمونهای مذکور انتخاب شده است.
مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز زاگرس جنوبی در پایان، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این آزمون برای دیگر شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در دست برنامه ریزی و اجرا قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شهر شیراز یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی را در استان های فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.

برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان عملیات حفاری به میزبانی زاگرس جنوبی 1
برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان عملیات حفاری به میزبانی زاگرس جنوبی 2
برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان عملیات حفاری به میزبانی زاگرس جنوبی 3
برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان عملیات حفاری به میزبانی زاگرس جنوبی 4
برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای کارکنان عملیات حفاری به میزبانی زاگرس جنوبی 5
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی