۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۳۶۶۴۰

اعتراض کارگران پیمانکاری پالایشگاه اصفهان

کارگران پیمانکاری پالایشگاه اصفهان نسبت به تاخیر در پرداخت حقوق‌ها معترض هستند.
اعتراض کارگران پیمانکاری پالایشگاه اصفهان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   کارگران پیمانکاری پالایشگاه اصفهان  از انتقاد کارگران پروژه جنوبی این پالایشگاه نسبت به تاخیر در پرداخت حقوق‌ها خبر دادند.
کارگران پیمانکاری این پروژه که طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری مختلف هستند، نسبت به تاخیر در پرداخت حقوق‌ها اعتراض دارند. این کارگران می‌گویند: تعداد زیادی از ما هنوز حقوق برج یک سال جاری را دریافت نکرده‌ایم.
این کارگران که در پروژه‌های مربوط به تجهیز و ساخت پالایشگاه مشارکت دارند، از مقامات مسئول درخواست دارند نظام پرداخت حقوق کارگران پیمانکاری را زیرنظر داشته باشند و اجازه ندهند که پیمانکاران حقوق کارگران را با این اندازه تاخیر بپردازند.
کارگران پیمانکاری می‌گویند: در این شرایط اقتصادی باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا زندگی آن‌ها به مشکل برنخورد و بتوانند از پس هزینه‌های یومیه زندگی بربیایند.
اعتراض کارگران در حالی صورت گرفته که دفتر پالایشگاه اصفهان، هیچ پاسخی در ارتباط با این اعتراض و دلایل آن ارائه نداد. مقامات پالایشگاه اصفهان در پاسخ به پیگیری ها اعلام کردند: تلفنی پاسخ نمی‌دهیم؛ نمی‌توانیم اطلاعاتی ارائه دهیم.

منبع: ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی