۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۳۷۳۴۱

تقدیر هلدینگ غدیر و پارسیان از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس

در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، هلدینگ های غدیر و پارسیان به عنوان سهامداران عمده از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش تقدیر نمودند.
تقدیر هلدینگ غدیر و پارسیان از تلاش های مدیرعامل پتروشیمی پردیس
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   نشست هماهنگی و هم افزایی مدیران عامل پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز پارسیان به میزبانی شرکت سرمایه گذاری غدیر برگزار شد.
دکتر حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر در این نشست با تقدیر از عملکرد مناسب هلدینگ نفت و گاز پارسیان اظهار داشت: امروز گروه گسترش نفت و گاز پارسیان از جایگاه بسیار مناسبی در بین مجموعه های حوزه انرژی کشور برخوردار است و این موفقیت حاصل هم افزایی و زحمات شبانه روزی و درخور تحسین همه همکاران هلدینگ پارسیان و شرکت های زیرمجموعه آن است.
دکتر محمودی مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان نیز ضمن تقدیر از حمایت های شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان سهامدار عمده هلدینگ پارسیان گزارشی از وضعیت تولید و فروش شرکت های زیرمجموعه ارائه داد.
همچنین در این نشست مدیران عامل هلدینگ های غدیر و پارسیان(سهامدار عمده پتروشیمی پردیس) با اهدای لوح یادبودی از تلاش های دکتر جمشیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس برای ثبت رکوردهای پی در پی و ارتقای شاخص های عملکردی در عرصه های تولید و فروش طی دوره پنج ماهه گذشته تقدیر و تشکر نمودند.
گفتنی است پتروشیمی پردیس در ۵ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۰ موفق به تولید ۱.۴۰۷.۹۲۳ تن محصول اوره شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته و این میزان ۱۵ درصد از برنامه تولید پنج ماهه بیشتر است. همچنین در طی این دوره ۹۰۳.۹۲۲ تن محصول آمونیاک تولید شده که نسبت به دوره قبل ۲۲ درصد و نسبت به برنامه تولید پنج ماهه ۱۶ درصد رشد داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی