۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۳۷۴۶۹

تحقیق و تفحص از وزارت نفت در کمیسیون انرژی

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از رای مثبت اعضای کمیسیون متبوعش برای تحقیق و تفحص از وزارت نفت خبر داد.
تحقیق و تفحص از وزارت نفت در کمیسیون انرژی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   عبدالعلی رحیمی مظفری» در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه دیروز «مسعود کرباسیان» مدیرعامل شرکت نفت و تعدادی از مسوولان وزارت نفت برای پاسخ درباره عملکرد وزارت نفت در کمیسیون حاضر شدند.
عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: تقاضای عده ای از نمایندگان نیز در این جلسه بر اساس اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس درباره استنکاف وزیر نفت از اجرای ۱۴ برنامه در بخش توسعه و تولید حداکثری از میادین نفتی مشترک ایران با کشورهای عراق و عربستان سعودی در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: توضیحات مسوولان وزارت نفت در این باره به نحوی بود که مقرر شد پس از دریافت اطلاعات جزئی‌تری از وزارت نفت و بررسی آن در فرصت ۱۰ روزه در این باره تصمیم گیری شود.
مظفری درباره موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نفت به عنوان دیگر دستور جلسه کمیسیون گفت: موضوعاتی همچون حذف سمت‌ها در وزارت نفت، واگذاری‌ها، مشکلات پیرامون کارت سوخت، قراردادهای پژوهشی، تغییر ساختار وزارت نفت و... ازجمله موضوعات این تحقیق و تفحص هستند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون پس از استماع توضیحات مسوولان مربوطه، اقدامات انجام شده را قانع‌کننده ندانستند و رای به تحقیق و تفحص از وزارت نفت دادند که مصوبه کمیسیون به‌زودی به هیات رییسه و سپس صحن علنی ارسال خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی