۴
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۳۷۷۰۰

انتصاب سرپرست جدید پتروشیمی جم

با مصوبه هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم و ابلاغ مدیرعامل هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، «رضا علیزاده»، به سرپرستی شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.
انتصاب سرپرست جدید پتروشیمی جم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   نظر به اتمام دوره دو ساله هیئت مدیره پتروشیمی جم و ضرورت صدور احکام جدید و امتناع دکتر سعیدی، مدیرعامل فعلی پتروشیمی جم برای حضور در هیئت مدیره و سمت مدیرعاملی، لذا جناب آقای علیزاده به عنوان سرپرست تعیین گردید.
گفتنی است رضا علیزاده، دانش‌آموخته مقطع دکتری در رشته مدیریت کسب‌وکار (DBA) و کارشناسی ارشد اقتصاد است. وی نماینده دوره‌های هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دوره دهم و عضو کارگروه پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن بوده و ریاست هیئت مدیره شرکت فنی مهندسی و خدمات دریایی دلفین تاپ را در کارنامه خود دارد.  
وی در حال حاضر ریاست هیئت مدیره پلی پروپیلن جم، یکی از شرکت‌های تابعه پتروشیمی جم را بر عهده دارد. همچنین سوابق متعددی در شرکت‌های پتروشیمی و صنایع فولاد و عضویت در هیئت مدیره شرکت‌های مختلف را دارد. علاوه بر آن در حوزه تجارت خارجی به ویژه نفت، پتروشیمی و فولاد دارای تجربیات ارزنده‌ای است.
قابل ذکر است محمدرضا سعیدی در بهمن 1399 تقاضای عدم تمدید در دوره جدید را اعلام کرده بود که از ایشان خواسته شد تا برگزاری مجمع سالانه شرکت همچنان در پتروشیمی جم حضور داشته باشد.
در این آیین که با حضور دکتر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مهندس بازارنوی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری همراه بود از دکتر سعیدی، مدیرعامل سابق شرکت پتروشیمی جم به سبب تلاش‌های وی در دوسال حضور در این مجموعه که در دوران مدیریت خود از فروردین 1398 کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است قدردانی صورت گرفت.
گفتنی است اعضای هیئت مدیره جم برای دوره جدید توسط سهامداران حقوقی نیز در روزهای آتی معرفی می شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی