۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۳۷۷۸۱

خداحافظی معاون وزیر نفت از صنعت نفت

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت در پیامی به مناسب پایان ۳۷ سال خدمت بیان کرد: آرزو می‌کنم مدیران عالی کشور و صنعت نفت با رویکردی واقع بینانه و روزآمد در بهره‌برداری از منابع سرشار خدادادی این مرزوبوم در جهت توسعه کشور و رفاه مردم در فرصت محدود باقیمانده توفیق یابند.
امیرحسین زمانی‌نیا
امیرحسین زمانی‌نیا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    متن پیام امیرحسین زمانی‌نیا با عنوان «به رسم خداحافظی» به شرح زیر است: «خدای بزرگ را شاکرم که توفیق ۳۷ سال خدمت منتهی به ۱۴۰۰/۶/۱ را به اینجانب عطاء فرمود.
خوشحالم که در دوران خدمتم رضای خدا، تأمین منافع ملی در جهت خدمت‌گزاری به این مردم شریف، البته در حدبضاعت خود، سرلوحه کارم بوده است. در این مسیر طولانی و سال‌های پرتلاطم به کار کارشناسی خوب اعتقاد داشته و در عمل و انعکاس و تأکید بر آن با صراحت لهجه به مقامات مافوق خود دریغ نکرده‌ام.
 قدردان فرصتی هستم که بدست آمد و بیش از هفت سال از وزارت امور خارجه به وزارت نفت مأمور شدم. در این سال‌ها دوستان زیادی در صنعت نفت پیدا کردم که هم با روی باز پذیرای من بودند و هم در پیشبرد اهداف صنعت نفت در این سال‌های سخت همیار.
از همه دوستان در صنعت نفت به ویژه همکارانم در معاونت بین الملل و بازرگانی وزارت نفت می‌خواهم بدانند که چنانچه کوتاهی و قصوری داشته‌ام عمدی و شخصی نبوده و بدین وسیله حلالیت می‌طلبم.
از خداوند متعال برای همه زحمتکشان صنعت نفت و دوستان و همکاران خوبم سلامتی، سربلندی و طول عمر با عزت آرزو می‌کنم. همچنین آرزو می‌کنم مدیران عالی کشور و این صنعت با رویکردی واقع بینانه و روزآمد در بهره‌برداری از منابع سرشار خدادادی این مرزوبوم در جهت توسعه کشور و رفاه مردم در فرصت محدود باقیمانده توفیق یابند.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی