۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۳۷۹۰۴
اعمال خاموشی ها به دنبال افزایش مصرف برق؛

مصرف برق در مرز هشدار قرار گرفت

مدیر کل امور بین الملل توانیر گفت: با توجه به افزایش دمای هوا در روز‌های آینده پیش بینی می شود که رکورد‌های جدیدی در زمینه مصرف برق ثبت شود.
مصرف برق در مرز هشدار قرار گرفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   ابوذر صالحی مدیر کل امور بین الملل توانیر با اشاره به اوج مصرف برق در کشور گفت: روند نیاز مصرف برق به ۶۵ هزار و ۱۰۷ مگاوات رسیده و پیش بینی می‌شود که با توجه به افزایش دمای هوای در روز‌های آینده این میزان مجددا مرز ۶۶ هزار مگاوات را پشت سربگذارد و رکورد‌های جدیدی را ثبت کند.
او در ادامه با تاکید بر اینکه گذر از این شرایط  نیازمند همکاری همه مشترکان است، افزود: سعی می‌کنیم با همکاری صنایع عمده و بزرگ برای کاهش مصرف، این هفته را نیز بدون خاموشی پشت سربگذاریم.
صالحی تصریح کرد:  با این حال کمک مردم بسیار موثر است و با کمک مردم می‌توانیم این هفته را که هفته گرمی است، بدون مشکل و قطعی برق در بخش خانگی سپری کنیم.
مدیر کل امور بین الملل توانیر بیان کرد: روند کاهش دمای هوا از اواخر این هفته آغاز می‌شود و تراز تولید و مصرف برق متعادل خواهد شد.
صالحی در خصوص اعمال خاموشی‌ها در کشور اظهار کرد: در واقع ما هیچ خاموشی بدون برنامه نداریم و اگر مصرف همچنان افزایش یابد، قطعا طبق جدول زمانبدی ارائه شده خاموشی‌ها اعمال خواهند شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی